تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798320000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضیحات فناپ درباره سی دی هایی که به هواداران تیم ملی نرسید


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: توضیحات فناپ درباره سی دی هایی که به هواداران تیم ملی نرسید ورزش > فوتبال ملی - شرکت فناپ به خبری که با عنوان " از صدقه تا فریب پیامکی به بهانه حمایت تیم کروش" منتشر شده بود واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این شرکت برای این مطلب جوابیه ای ارسال کرده که به شرح زیر است: بسمه تعالی
سردبیر محترم ورزشی خبرآنلاین
با سلام
احتراماً، در پی درج مطالب خلاف واقع در¬خصوص سرویس حمایت از تیم ملی شرکت فناپ مورخ 26 خرداد 1394 در سایت خبری خبرآنلاین با عنوان " از صدقه تا فریب پیامکی به بهانه حمایت تیم کروش"با استناد به ماده 23 قانون مطبوعات، جوابیه این شرکت به پیوست ارسال می¬گردد:
حمایت نام های تجاری از تیم های ورزشی در کشورهای مختلف، یکی از شیوه های کسب درآمد برای ورزش است اما در کنار این روش، شیوه های دیگری چون راه اندازی باشگاه هواداران، سیستم های امتیازدهی و ... نیز وجود دارد. آماده سازی بستر مناسب برای استفاده از ظرفیت هواداران در قالب باشگاه هواداری، با رویکردی مبتنی بر ارائه خدمات نوین به حامیان ورزشی، از حوزه های فعالیتی شرکتهای فناوری اطلاعات است.
شرکت دانش بنیان فناپ به عنوان یکی از سه شرکت بزرگ فناوری اطلاعات در ایران، با هدف افزایش بهره وری و ارائه راهکارهای نوین در حوزه های گوناگون، با همکاری مستقیم نزدیک به 1800 نفر از نخبگان کشور فعالیت می کند. اين شركت فعالیتش را در حوزه ورزش با راه اندازي سامانه هاي هواداري باشگاه هاي استقلال و پیروزی شروع کرده و با ایجاد باشگاه هواداری تیم ملی، همکاری اش با فدراسیون فوتبال را، به عنوان کارگزار و نه حامی آن، ادامه داده است.
باشگاه هواداران تیم ملی ایران تاکنون خدمات مختلفی چون فروش بلیط بازی ایران و کره با 50 درصد تخفیف، فروش پیراهن تیم ملی با 30 درصد تخفیف و خدمات ارزش افزوده در حوزه تلفن همراه را ارائه داده است. هدیه ی در نظر گرفته شده برای هواداران ویژه تیم ملی، دو DVD مستند به نام های "داستان یک صعود" و "در سرزمین شیرها" بود که متاسفانه برخی از هواداران، به دلیل مخدوش بودن آدرس پستی ، آن را دریافت نکردند. در این خصوص طی 4 مرحله‌ی پیامکی و یک مرحله‌ی تلفنی از هواداران خواسته شد نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند که برخی از نشانی ها تکمیل و DVD ها ارسال گردید. در بازه‌ی زمانی مشخصی در سایت تیم ملی (www.teammelli.ir ) نیز بخشی جهت تکمیل آدرس در نظر گرفته شده بود. همچنین در حال حاضر افرادی که موفق به دریافت DVD های فوق نشده اند می توانند از طریق مرکز تماس فناپ برای دریافت فیلمها اقدام کنند.
درپایان مناسب است به این حقیقت اشاره شود که حضور کمرنگ شرکت های نوآور در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کشور، تاکنون باعث مغفول ماندن ظرفیتهای بسیاری شده است؛ لذا بایستی حضور شرکتهای نوآوری همچون فناپ که از بزرگترین حامیان ایده های خلاقانه و خدمات نوین در کشور به شمار می رود را در این عرصه به فال نیک گرفت و زمینه ورود هرچه بیشتر نوآوری و فناوری در عرصه های گوناگون را فراهم کرد.
بر این باوریم که استفاده از ظرفیت های هواداران به بستری فناورانه احتیاج دارد که بتواند پاسخگوی نیازها و نوعی ادای دین به آنان باشد. از این رو، از رسانه ها دعوت می کنیم در آثار مثبت حضور فناوری اطلاعات در عرصه اقتصاد ورزشی تدقیق کنند و اتفاقات مثبتی که می تواند مشوق سایر ورزشهای ملی برای بهره گیری از پتانسیل هواداران باشد را مد نظر قرار دهند.
در آغاز راه هستیم و برای ادامه فعالیت در این عرصه، به حمایت رسانه ها، هواداران و مسئولین نیاز داریم. 43 43  

کلید واژه ها: تیم ملی فوتبال ایران -




سه شنبه 2 تیر 1394 - 09:20:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن