تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803185028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه مبارزات هوگوپوشان در مسابقات جهاني دانشجويان مشخص شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ تير ۱۳۹۴ (۱۴:۶ب.ظ)
رقابت هاي دانشجويان جهان –کره جنوبي؛ برنامه مبارزات هوگوپوشان در مسابقات جهاني دانشجويان مشخص شد موج- کميته برگزاري مسابقات دانشجويان جهان برنامه مبارزات هوگوپوشان در اين رقابت ها را اعلام کرد و تکواندوکاران طي 7 روز به مصاف حريفان خود خواهند رفت.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از روابط عمومي فدراسيون تکواندو، بيست و هشتمين دوره مسابقات دانشجويان جهان در بخش تکواندو طي روزهاي 16 تا 22 تير در 2 بخش پومسه و کيوروگي به ميزباني گوانگجو کره جنوبي برگزار خواهد شد.
بر اساس برنامه اعلام شده از سوي کميته برگزاري مسابقات؛ از روز شنبه (13 تير) ورود تيم‌ها خواهد بود و جلسه کميته فني نيز در همين روز از ساعت 14 انجام مي‌پذيرد.
جلسه مربيان پومسه، قرعه کشـي اين رقابت‌ها و جلسه هماهنگي داوران پومسه روز دوشنبه (15 تير) است و جلسه مربيان کيوروگي، قرعه کشي اين پيکارها و همچنين جلسه هماهنگي داوران کيوروگي، روز چهارشنبه (17 تير) برگزار خواهد شد.
اما آغاز اين رقابت ها از روز سه شنبه (16 تير) است که در اين روز پومسه رو‌هاي بخش انفرادي بر روي شياپ چانگ مي روند. در بخش زنان مرجان سلحشوري و بخش مردان مهدي جمالي نمايندگان ايران هستند.
چهارشنبه (17 تيرماه) رقابت‌هاي پومسه تيمي و آزاد انجام مي‌شود که در بخش زنان، مرجان سلحشوري، فاطمه قاسمي و بهاره قادريان در رقابت هاي تيمي و نگين گيل سمايي در بخش آزاد و در بخش مردان حسين بهشتي، حميد نظري و محمدجواد خيري در بخش تيمي و مهدي جمالي در بخش آزاد رو در روي حريفانش قرار خواهند گرفت.
هدايت تيم پومسه زنان برعهده «فاطمه اسدپور»و هدايت تيم پومسه مردان بر عهده« احمد اخلاقي» است.
سومين روز اين مسابقات (پنج شنبه- 18 تير) با پيکارهاي بخش کيوروگي آغاز مي شود که تکواندوکاران اوزان 54- و 68- کيلوگرم مردان برروي شياپ‌چانگ خواهند رفت که آرمين هادي پور و وحيد عيسي بيگلو نمايندگان ايران هستند. در ادامه و در چهارمين روز (جمعه – 19 تير) ايران 3 نماينده خواهد داشت که در وزن 67- کيلوگرم زنان هانيه اخلاقي و در وزن دوم و ششم مردان (58- و 80- کيلوگرم) جواد اميري و سعيد رجبي آماده رقابت با حريفانشان مي‌شوند.
شنبه، 20 تير و در روز شلوغ تيم ايران، در بخش زنان تکواندوکاران اوزان 62- و 73+ کيلوگرم و در بخش مردان تکواندوکاران اوزان 74- و 87+ کيلوگرم به مصاف حريفانشان مي روند که به ترتيب فرزانه صاحبي، اکرم خدابنده، احمد خسروفر و مهران عسکري هوگوپوشان کشورمان هستند.
21 تير و در ششمين روز اين رقابت ها، سروش احمدي و اميد عميدي در اوزان 63- و 87- کيلوگرم مبارزاتشان را پي گيري مي کنند و در آخرين روز اين رقابت ها (دوشنبه – 22 تير) پرونده اين مسابقات با مبارزات تيمي در دو بخش زنان و مردان بسته خواهد شد.
طبق برنامه؛ مسابقات هر وزن از ساعت ۹صبح به وقت محلي به مدت 3 ساعت آغاز مي شود و تکواندوکاران پس از صرف ناهار دوباره از ساعت 13:30 تا 17:30 مبارزات خود را در مرحله نيمه نهايي پيگيري مي کنند.
رقابت هاي مرحله فينال نيز از ساعت 18 تا 19 انجام خواهد شد.
تيم ملي کشورمان در بخش مردان با هدايت سيدنعمت خليفه (سرمربي) و رضا ايمان زاده (مربي) با ترکيب کامل و در هر 8 وزن اعزام خواهد شد و در بخش زنان با هدايت مينو مداح (سرمربي) با 3 هوگوپوش راهي اين دوره از مسابقات مي شود.
اين رقابتهاي که داراي گريد 2 براي رنکينگ المپيک است، به نفر اول 20 امتياز، براي نفر دوم 12 امتياز، نفرات سوم 7.2 امتياز براي افزايش رنکينگ المپيکي در راه کسب سهميه المپيک ريو تعلق خواهد گرفت.
هوگوپوشان دانشجو، جمعه (12 تير) راهي محل مسابقات خواهند شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن