تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798941187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک هزار و 117 هکتار از زمین های تصرف شده استان اردبیل خلع ید شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون اجتماعی و پیشگیری رییس کل دادگستری استان اردبیل: یک هزار و 117 هکتار از زمین های تصرف شده استان اردبیل خلع ید شد خبرگزاری پانا:رییس کل دادگستری استان اردبیل از خلع ید از یک هزار و 117 هکتار از زمین های تصرف شده این استان طی سال گذشته خبر داد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱ تير ساعت 14:23

 رییس کل دادگستری استان اردبیل =خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام محمد علی قاصدی در جمع خبرنگاران واصحاب رسانه  یکی از وظایف دستگاه قضا را حفاظت از بیت المال عنوان کرد و گفت: در این راستا 485 پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت و زمین های مذکور به ارزش 10 میلیارد ریال خلع ید شد.

وی با اشاره به اجرای احکام قطعی 75 پرونده که از گذشته مانده بود، افزود: پیش تر در حوزه منابع طبیعی پس از وقوع جرم نسبت به تشکیل پرونده اقدام می شد که با توجه به اولویت سیاست پیشگیری در مجموعه دادگستری، سال 1393 نسبت به آموزش و فعال سازی مجموعه های نظارتی به منظور اقدام پیش از وقوع جرم اقدام شد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل در ادامه بر سیاست دستگاه قضا در راستای کاهش دعاوی و ایجاد سازش تاکید کرد و گفت: در این راه نسبت به تقویت شوراهای اختلاف اقدام شده، مانند ایجاد شعبه ویژه رسیدگی به مشکلات بانکی با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور.

وی اضافه کرد: در این شعبه ها یک هزار و 972 پرونده وارد شد که 668 پرونده مختومه و 60 میلیارد ریال از مطالبات بانکی وصول شده است.

قاصدی بیان کرد: همچنین شعبه ویژه ای برای رسیدگی به بخش تصادفات و دیه در دادسرا ایجاد شد که به پرونده هایی که به سرعت قابل حل بودند، رسیدگی و 369 پرونده در کمتر از 48 ساعت مختومه شد.

وی اظهار داشت: همچنین شعبه ای در شورای اختلاف ایجاد شده تا پیش از اجرای احکام بین طرفین دعوی سازش ایجاد شود؛ در این شعبه چهار پرونده منجر به قصاص در سال گذشته و امسال نیز 2 پرونده قتل عمد منجر به قصاص با گذشت شاکیان مختومه شد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل همچنین از ایجاد دو پیشخوان قضایی در مرکز استان خبر داد و گفت: با راه اندازی این دفترها ابتدا در اردبیل و سپس در سایر شهرستان ها، مردم می توانند بدون مراجعه به دادگستری روند رسیدگی به پرونده ها را پیگیری کنند.

وی با تاکید بر برخورد شدید با مرتکبان جرایم سنگین توسط دستگاه قضا اظهار کرد: زندان برای بازداری از ارتکاب جرم است اما در بسیاری موارد زندان نه تنها افراد را اصلاح نمی کند بلکه می تواند منشا بسیاری از آسیب ها و جرایم باشد.

قاصدی افزود: در این راستا تلاش می کنیم تا در چارچوب قانون افرادی که غیر از جرایم سنگین مانند مسایل مالی به د دادگستری مراجعه می کنند، در جهت کاهش جمعیت کیفیری احکامی غیر از حبس در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: مجازات قائم به فرد است و از این رو حمایت از خانواده های زندانیان مورد توجه است و نمی توان نسبت به آنها بی توجه بود.

رییس کل دادگستری استان اردبیل عنوان کرد: در این راستا 318 نفر با کمک 100 میلیاردی ستاد دیه استان آزاد شدند و 2 میلیارد و 760 میلیون ریال کمک مالی به خانواده های زندانیان انجام شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن