تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820050120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قانون آيين دادرسي کيفري جديد يکم تير 94 در لرستان اجرايي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ تير ۱۳۹۴ (۱۴:۱۴ب.ظ)
رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح لرستان: قانون آيين دادرسي کيفري جديد يکم تير 94 در لرستان اجرايي مي‌شود موج - خرم آباد - رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح لرستان، گفت: قانون آيين دادرسي کيفري جديد يکم تير 94 در لرستان اجرايي مي‌شود که در آن منافع حقوق جامعه شاکي، متهم و وکلا در نظر گرفته‌ شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، صيد محمد محمودي، رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح لرستان، در نشست مطبوعاتي رئيس کل دادگستري استان لرستان و مديران دستگاه‌هاي تابعه قضايي به‌ مناسبت هفته قوه قضائيه، گفت: قانون آيين دادرسي کيفري جديد يکم تير 94 در لرستان اجرايي مي‌شود که در آن منافع حقوق جامعه شاکي، متهم و وکلا در نظر گرفته‌ شده است.
وي افزود: وظيفه سازمان قضايي نيروي مسلح رسيدگي به جرايم خاص نظامي و انتظامي است که داراي دو بخش دادسرا و دادگاه نظامي است و براساس دستورات سازمان جهت پيشگيري از وقوع جرم برنامه‌ريزي مي‌کند.
محمودي با اشاره به اين‌که سازمان قضايي نيروي مسلح لرستان با حضور فرماندهان ارشد يگان‌هاي نظامي جلسات فصلي را تشکيل مي‌دهد، تصريح کرد: در اين جلسات به موضوعي پرداخته مي‌شود که احتمال وقوع جرم در آن بيشتر است که در جهت پيشگيري از وقوع آن راهکارهايي ارائه مي‌شود.
رئيس سازمان قضايي نيروي مسلح لرستان تصريح کرد: با تشکيل شوراي امربه‌معروف و نهي از منکر در سطح يگان و شهرک واحدهاي نظامي بحث را پيش مي‌بريم تا با اين اقدامات شاهد کاهش جرائم در سطح نيروهاي مسلح باشيم.
وي بيان کرد: ميانگين وقت رسيدگي به پرونده نيروهاي مسلح حدود 10 روز است کمااين‌که ممکن است رسيدگي به يک پرونده چند ماه طول بکشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن