تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799212029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌هد رتبه نخست استان البرز در تولید تخم مرغ


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌هد
رتبه نخست استان البرز در تولید تخم مرغ
استان البرز با داشتن واحدهای مرغداری بسیار توانسته در تولید تخم مرغ رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده و صادرات نیز داشته باشد.

خبرگزاری فارس: رتبه نخست استان البرز در تولید تخم مرغ



به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، استان البرز با داشتن بیش از 250 واحد مرغداری اعم از گوشتی و تخم‌گذار و بیش از 3 هزار واحد دامداری سنتی‌، صنعتی‌، تولید گوشت قرمز، گوسفنداری و تولید شیر در این استان فعال هستند. استان البرز دارای بیش از 2 میلیون و 500 هزار مرغ تخم گذار است که در 29 واحد مرغداری نگهداری می‌شوند. گفتنی است در سال 93 حدود 94 هزار و 800 تن تخم مرغ در البرز تولید شد و این در حالی است که سرانه مصرف تخم مرغ حدود 10 تا 10.5 کیلوگرم است. در این راستا بین 65 تا 70 هزار تن از این محصول مازاد بر نیاز استان است که به استان‌های دیگر یا خارج از کشور صادر می‌شود. در این راستا رئیس دامپزشکی شهرستان کرج با اعلام اینکه طی سه ماه اول سال جاری بیش از 335 تن تخم مرغ از کرج به عراق صادر شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی سه ماهه اول امسال بیش از 335 تن تخم مرغ خوراکی تولید شده در واحدهای مرغ تخمگذار این شهرستان به کشور عراق صادر شده است.
محمود خدری افزود: با شروع سال 94 افزایش نسبی تولید تخم‌مرغ در واحدهای مرغداری تخمگذار شهرستان را داشتیم که بخش قابل توجهی از تخم‌مرغ تولیدی پس از اخذ مجوزهای لازم بهداشتی از اداره قرنطینه به کشور عراق صادر شد.
به گفته وی خرداد ماه بیشترین تولید تخم مرغ را داشتیم که از میزان ذکر شده مقدار 230 تن تخم‌مرغ خوراکی فقط در این خرداد صادر شده است.
این مسئول در ادامه به عملکرد خوب کارشناسان نظارت بر بهداشت مواد غذایی اداره دامپزشکی در طرح تشدید نظارت‌های ماه رمضان اشاره کرد و گفت: بازرسان این اداره در دو شیفت صبح و عصر به واحدهای عرضه و توزیع مراجعه و نسبت به بازرسی‌های لازم اقدام می‌کنند.
*صادرات هفتگی 63 تن تخم‌مرغ خوراکی از شهرستان ساوجبلاغ
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ نیز در گفت‌وگویی با خبرنگار فارس در این شهرستان میزان صادرات هفتگی تخم‌مرغ از این شهرستان به کشور عراق را 63 تن اعلام کرده است.
غفار حاجیلو اعلام کرد: در سال جاری افزایش نسبی تولید تخم‌مرغ را در واحدهای مرغداری تخمگذار شاهد بودیم که بخش قابل توجهی از تخم‌مرغ تولیدی پس از اخذ مجوزهای لازم بهداشتی از اداره قرنطینه، به کشور عراق صادر شده است.
وی در ادامه سخنان خود به بازدیدهای مستمر این اداره از واحدای تولیدی خبر داد و گفت: طی بازدیدهای انجام شده در طول هفته جاری 200کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی فاسد و غیربهداشتی ضبط و معدوم شده است. *صادرات هفتگی 65 تن تخم‌مرغ خوراکی از شهرستان نظرآباد علی گلباز رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نظرآباد نیز در گفت‌وگویی با خبرنگار فارس از صادرات 65 تن تخم‌مرغ خوراکی تولید شده در واحدهای مرغ تخمگذار این شهرستان به کشور عراق خبر داد و گفت: این میزان تخم مرغ نیز به صورت هفتگی به این کشور صادر شده است.
این مسئول در ادامه به عملکرد خوب کارشناسان نظارت بر بهداشت مواد غذایی اداره دامپزشکی اشاره و بیان داشت: طی بازدیدهای انجام شده در طول هفته جاری مقدار 150 کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی فاسد و غیربهداشتی ضبط و معدوم شد.
به گفته این مسئول همچنین دو واحد متخلف عرضه فرآورده‌های خام دامی شهرستان نظرآباد پس از اخذ حکم قضایی پلمب شد. انتهای پیام/2302/ح40

94/04/01 - 13:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن