تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820309493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه‌اندازي دستگاه ILS در فرودگاه گرگان تا پايان سال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ تير ۱۳۹۴ (۱۰:۲۷ق.ظ)
راه‌اندازي دستگاه ILS در فرودگاه گرگان تا پايان سال موج-مديرکل راه و شهرسازي گلستان حمل‌ونقل را به‌عنوان شريان حياتي در توسعه کشور اعلام کرد، گفت: تا پايان سال جاري فرودگاه گرگان مجهز به سيستم ILS خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي بخش رستمي،مديرکل راه و شهرسازي گلستان، ضمن اعلام اين خبر بيان کرد: با توجه به پيگيري‌هاي انجام شده طرح توسعه ترمينال‌هاي فرودگاه گرگان در دستور کار اداره کل فرودگاه‌هاي استان در سال ۹۴ به شمار مي‌رود که بيش از ۳۰ ميليارد تومان از سوي شرکت فرودگاه‌هاي کشور براي آن اختصاص داده شده است.
رستمي در ادامه درباره فعاليت‌هاي موجود در حوزه بنادر و کشتيراني نيز اعلام کرد: طبق دستور وزير راه، حکم بررسي براي احداث زيرساخت‌هاي بندر خواجه نفس در استان صادر شد که پس از بازديد معاونت فني و اجرايي وزارتخانه از استان اقدامات لازم براي ساخت آن در دست مطالعه قرار گرفت.
وي در ادامه درخصوص شبکه ريلي گلستان نيز بيان کرد: در سال ۹۳ اقدامات لازم براي اتصال خط راه‌آهن گرگان – اينچه برون به راه‌آهن ترکمنستان و قزاقستان انجام شد که در حال حاضر تمامي شرايط براي حمل‌ونقل واگن مهيا است.
اين مقام مسوول در اين باره اضافه کرد: شرکت راه‌آهن گلستان قصد دارد براي ارتقاي اين شبکه ريلي بندري تحت عنوان بندر خشک را در استان احداث کند که مقدمات آن هم اکنون در حال مطالعه و انجام است.
رستمي در بخشي از سخنانش احداث خط دوم ريلي محور قره‌تپه – بندر گز را با اعتباري بالغ بر ۹۰ ميليارد تومان از ديگر پروژه‌هاي در حال اجراي گلستان نام برد.
وي همچنين افزود: بهسازي خط ريلي قديم گرگان – قره‌تپه به طول ۱۸ کيلومتر نيز از فعاليت‌هاي اين حوزه در سال گذشته محسوب مي‌شود.
مديرکل اداره راه و شهرسازي گلستان با بيان اين که در سطح اين استان نزديک به پنج هزار کيلومتر جاده اصلي، فرعي و روستايي وجود دارد، گفت: از اين ميزان حدود سه هزار و ۴۰۰ کيلومتر مربوط به راه‌هاي روستايي بوده (که دو هزار و ۳۰۰ کيلومتر آن تاکنون آسفالت شده) و يک هزار و ۶۰۰ کيلومتر باقي‌مانده نيز جزء راه‌هاي فرعي، اصلي و بزرگراه است.
رستمي در اين خصوص تأکيد کرد: با توجه به اين‌که احداث آزادراه در استان در دستور کار وزارت راه و شهرسازي است در حال حاضر مجوز مطالعه ساخت آزادراه نوکنده – آشخانه در گلستان صادر شده که در صورت احداث مي‌تواند به‌عنوان کريدوري از غربي‌ترين منطقه استان به خراسان شمالي عمل نمايد.
اين مقام مسوول در ادامه ساخت دو بزرگراه از پايانه مرزي اينچه برون به سمت نواحي جنوبي کشور را از نيازهاي استان دانست و گفت: در حال حاضر برنامه ساخت و تکميل اين دو بزرگراه در مرحله مطالعه قرار دارد.
وي در طول سخنانش يادآور شد: استان گلستان در سال گذشته عمليات بهسازي بسياري از راه‌هاي استان را با حدود ۳۰۰هزار تن آسفالت به انجام رسانده که رقمي چشمگير و قابل‌ملاحظه در اين بخش نسبت به سال‌هاي گذشته به شمار مي‌رود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن