تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820123719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس شوراهای حل اختلاف استان البرز : 30 درصد پرونده های حل اختلاف مصالحه شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: رئیس شوراهای حل اختلاف استان البرز : 30 درصد پرونده های حل اختلاف مصالحه شدند استان‌ها > البرز - رئیس شوراهای حل اختلاف استان البرز در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص پرونده‌های مالی خانواده به شوراهای حل اختلاف ارجاع می‌شود، گفت: ۳۰ درصد از این پرونده‌ها به شوراهای حل اختلاف ارجاع شدند که مصالحه شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین-البرز، لقمان کیاپاشا در این نشست خبری رئیس کل و مسئولان قضائی دادگستری البرز که در سالن اجتماعات فرهنگی  دادگستری برگزار شد،افزود : شورای حل اختلاف یک نهاد شبه قضائی است که از ظرفیت این نهاد برای مصالحه پرونده‌ها استفاده می‌شود.
کیاپاشا گفت: در سال 93 با برنامه‌ای که در شورای معاونین دادگستری استان البرز مصوب شد پرونده‌های خانواده به شوراهای حل اختلاف استان البرز ارجاع شد.و در این مورد نسبت به سال 92 شش درصد افزایش مصالحه داشتیم
رئیس شوراهای حل اختلاف استان البرز با اشاره به اینکه 30 درصد از پرونده‌های مالی خانواده مانند نفقه به شوراهای حل اختلاف ارجاع شد را مصالحه کردیم، متذکر شد: در سال 93 شوراهای حل اختلاف استان البرز به سیستم فناوری نوین متصل شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه نزدیک به 60 شعبه حل اختلاف در استان البرز به سیستم اتوماسیون اداری و CMS متصل شده‌اند، گفت: که 58 شعبه شورای حل اختلاف با دو شعبه اجرای احکام، حدود 82 درصد از پرونده‌های ورودی به شوراهای حل اختلاف را ثبت می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد به اینکه ثبت پرونده‌ها در سیستم مزایای خوبی را دارد، اظهار داشت: دسترسی آسان‌تر به مردم، سرعت عمل و کاهش زمان رسیدگی از جمله مزایای آن است.
رئیس شوراهای حل اختلاف استان البرز با اشاره به اینکه در هفته قوه قضائیه شورای حل اختلاف کمالشهر نیز به سیستم CMS متصل می‌شود، بیان کرد: یکی از اولویت‌های شورای حل اختلاف تخصصی کردن شعب بوده است.
کیاپاشا با بیان اینکه در سال 93 یک شعبه‌ از شوراهای حل اختلاف را به امور پزشکی اختصاص دادیم که پرونده‌های خوبی نیز در آنجا رسیدگی شد، متذکر شد: سال گذشته در زمینه عمرانی خوب عمل شد و عملیات ساخت ساختمان کل شوراهای حل اختلاف به بیش از 90 درصد رسید.
وی افزود: ساختمان شورای حل اختلاف گرمدره تا حدود زیادی ساخته شده و ساختمان شورای حل اختلاف آسارا به بهره برداری رسید.
رئیس شوراهای حل اختلاف استان البرز با اشاره به اینکه در مجتمع‌های مرکز استان البرز شورای حل اختلاف را در صبح‌ها مستقر کردیم، گفت: مردمی که به این اماکن مراجعه می‌کنند صبح‌ها بهتر می‌توانند کارهای خود را انجام دهند. 4646

کلید واژه ها: استان البرز -




یکشنبه 31 خرداد 1394 - 19:21:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن