تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821090981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيش از 260 شوراي حل اختلاف در سطح استان وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ خرداد ۱۳۹۴ (۱۸:۱۵ب.ظ)
بيش از 260 شوراي حل اختلاف در سطح استان وجود دارد موج - رئيس شوراي حل اختلاف لرستان گفت: بيش از 260 شوراي حل اختلاف در سطح استان وجود دارد که از اين ميان 98 شعبه روستايي و 169 شعبه شهري است.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، يار الله کاکولوند عصر امروز در نشست مطبوعاتي اصحاب رسانه و مديران دستگاه‌هاي تابعه قضايي که به مناسبت هفته قوه قضائيه درسال جلسات دادگستري خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته از 89 هزار پرونده وارد شده به شوراي حل اختلاف استان 990 پرونده در بحث صلح و سازش و احکام مورد اعتراض قرار گرفت.
وي با اشاره به اينکه هزار و 22 نفر در شوراي حل اختلاف لرستان مشغول به کار هستند، گفت: حدود 500 نفر داراي شرايط استخدام و 700 نفر فاقد شرايط هستند.
رئيس شوراي حل اختلاف لرستان اضافه کرد: در حال حاضر 400 نفر به‌طور مستقيم و غيرمستقيم در شوراي حل اختلاف لرستان مشمول خدمات بيمه هستند.
کاکولوند تصريح کرد: تمام شوراهاي حل اختلاف استان به سامانه قوه قضاييه وصل شدند که در اين راستا رسيدگي به پرونده‌ها از ابتدا تا مختومه شدن با سامانه انجام مي‌شود.
وي با بيان اينکه بيش از 260 شوراي حل اختلاف در سطح استان وجود دارد، گفت: از اين ميان 98 شعبه روستايي و 169 شعبه شهري است.
اين مقام مسئول خاطر نشان کرد: سال گذشته حدود 89 هزار فقره پرونده به شوراي حل اختلاف استان وارد شد که از اين تعداد پرونده 89 هزار و 500 فقره پرونده مختومه اعلام شد که البته برخي از اين پرونده‌ها مربوط به سال قبل بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن