تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813014620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تابستان آمد تونی باز هم نیامد کرشمه‌های مرد 70 ساله برای تراکتور


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تابستان آمد تونی باز هم نیامد
کرشمه‌های مرد 70 ساله برای تراکتور
نزدیک به یک ماه از رفتن تونی اولیویرا به کشورش گذشته و هنوز وی برای تمدید قرارداد به تبریز بازنگشته است.

خبرگزاری فارس: کرشمه‌های مرد 70 ساله برای تراکتور



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم تراکتورسازی تبریز روز جمعه 25 اردیبهشت آخرین بازی خود در لیگ برتر را برگزار کرده و با تساوی 3 بر 3 برابر نفت تهران در نهایت ناباوری قهرمانی در لیگ برتر فوتبال کشور را از دست داد.
حالا نزدیک به یک ماه از رفتن تونی اولیویرا به کشور خود پرتغال گذشته و با وجود اینکه قرار بود این مربی دو هفته پیش برای مذاکرات و تمدید قرارداد خود به تبریز بازگردد، همچنان خبری از وی نیست.
عباسی مدیر باشگاه تراکتورسازی در مصاحبه رسانه‌ای خود از دادن دو لیست از سوی تونی خبر داده و به نظر می‌رسد وی به دور از هیاهوی فصل نقل و انتقالات در حال رایزنی با بازیکنان قبلی و جذب بازیکنان جدید است.
حتی لیست خروجی تراکتورسازی نیز با نظر تونی بوده و با نظر این مربی مهدی کیانی بازیکن تراکتورسازی به احتمال زیاد بعد از هفت سال از تیم تراکتورسازی جدا می‌شود.
با این اوصاف مشخص نیست چرا تونی اولیویرا هنوز به تبریز بازنگشته است. ظاهرا طلب قبلی باشگاه یکی از موانع ادامه مذاکره طرفین بوده و کار تراکتورسازی با تونی را به بن‌بست کشانده است.
هم باشگاه تراکتورسازی و هم تونی در این روزها با سیاست سکوت در تلاش برای حل مشکلات فی‌ما‌بین بوده و امیدوار هستند در روزهای آتی به توافقات جدید دست یابند.
تونی الولیویرا در سه مقطع هدایت تیم تراکتورسازی تبریز را برعهده داشته و دو نایب قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی حاصل عملکرد این مربی پرتغالی تراکتور در فوتبال ایران بوده است.
انتهای پیام/60017/ع20

94/03/31 - 15:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن