تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798480804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش 4 برابري ورود گردشگر به سواحل گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ خرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۳۸ب.ظ)
افزايش 4 برابري ورود گردشگر به سواحل گيلان موج - دبير ساماندهي سواحل و تفرجگاه‌هاي استان گيلان از افزايش چهار برابري ورود گردشگران به سواحل و درياي گيلان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، يونس رنجکش، دبير ساماندهي سواحل و تفرجگاه‌هاي استان گيلان، اظهار داشت: يکي از مهم‌ترين سياست‌هاي استانداري گيلان، بهره‌برداري از سواحل و دريا با محوريت گردشگري است.
وي ادامه داد: در راستاي تحقق اين امر با مشارکت ارگان‌هاي مرتبط با بخش گردشگري در حال تکميل زيرساخت‌هاي لازم گردشگري در طول سواحل هستيم.
معاون امور اجتماعي فرهنگي استانداري گيلان و دبير کميته ساماندهي سواحل و تفرجگاه گيلان خاطرنشان کرد: سال گذشته از مجموع 31 ميليون گردشگر ورودي به استان گيلان، 25 ميليون نفر از گردشگري در طول سواحل و دريا استفاده کرده بودند.
وي با تاکيد بر رشد چهار برابري گردشگري ساحلي و دريايي در گيلان تصريح کرد: در سال 92، شش ميليون نفر گردشگر از سواحل و دريا بهره برده بودند.
معاون امور اجتماعي و فرهنگي استانداري گيلان افزود: اين در حالي است که فقط در ايام تعطيلات عيد فطر سال گذشته بيش از پنج ميليون نفر گردشگر وارد نوار ساحلي استان گيلان شده بودند.
وي گفت: پيش‌بيني مي‌شود ورود گردشگران به سواحل و درياي گيلان در تابستان امسال نيز از رشد چشمگيري برخوردار باشد.
رنجکش بيان کرد: هم اکنون تعداد گردشگران ورودي به استان گيلان بيش از 10 برابر ظرفيت جمعيت کل استان است.
به گفته وي ورود حجم انبوه گردشگران به هم‌اندازه به مشکلات استان گيلان مي‌افزايد و بايد تلاش براي ايجاد امکانات گردشگري و سرويس‌دهي به آن‌ها نيز افزايش يابد.
دبير کميته ساماندهي سواحل و تفرجگاه‌هاي استان گيلان تاکيد کرد: بنابراين دولت بايد با توجه ويژه به استان گيلان، اعتبارات بيشتري را در بخش گردشگري به آن اختصاص دهد.
اين مقام مسوول در استان گيلان يادآور شد: حفظ محيط زيست، تأمين امنيت و تجهيز امکانات از ديگر مواردي است که در بحث ورود گردشگران به استان بايد مورد توجه قرار گيرد.
وي در ادامه سخنان خود از استقبال استان گيلان از سرمايه‌گذاران بخش خصوصي در زمينه ايجاد تأسيسات گردشگري در نوار ساحلي استان خبر داد و گفت: به همين منظور نيز تسهيلاتي جهت تشويق بيشتر سرمايه‌گذاران براي ورود به اين بخش در نظر گرفته شده است.
معاون امور اجتماعي و فرهنگي استانداري گيلان اظهار داشت: در اين راستا مناطق نمونه گردشگري که در نقاط ساحلي واقع شده‌اند از جمله مکان‌هايي هستند که پس از ايجاد زيرساخت‌هاي اوليه به منظور ايجاد تأسيسات گردشگري در اختيار سرمايه‌گذاران بخش خصوصي قرار خواهند گرفت.
به گفته وي، اداره بنادر و دريانوردي استان گيلان نيز از سرمايه‌گذاران بخش خصوصي در زمينه ساخت اسکله تفريحي و ورود شناورهاي تفريحي حمايت به عمل خواهد آورد.
دبير کميته ساماندهي سواحل و تفرجگاه‌هاي گيلان يادآور شد: منطقه آزاد انزلي نيز يکي از بهترين ظرفيت‌هاي استان گيلان در بخش گردشگري دريايي محسوب مي‌شود که از حضور سرمايه‌گذاران بخش خصوصي در اين منطقه نيز بسيار استقبال خواهد شد.
وي يکي از مهم‌ترين اقدامات مؤثر در راستاي رونق گردشگري دريايي گيلان را افزايش چشمگير طرح‌هاي سالم‌سازي دريا مجهز به امکانات لازم عنوان کرد و گفت: اميدواريم با تخصيص اعتبارات بيشتر در سال‌هاي آينده افزايش کمي و کيفي طرح‌هاي سالم‌سازي دريا ادامه داشته باشد.
وي همچنين در خصوص وضعيت کشتي ميرزا کوچک خان اظهار داشت: منعي براي فعاليت اين شناور تفريحي توسط مسوولان استاني وجود ندارد.
رنجکش تصريح کرد: قرار است به زودي فعاليت تفريحي کشتي ميرزا کوچک خان در بندر انزلي از سر گرفته شود.
وي اظهار اميدواري کرد: با برنامه‌ريزي‌هايي که از سوي مسوولين استان گيلان در بخش گردشگري در حال انجام است به زودي شاهد توسعه گردشگري دريايي در گيلان باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن