تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820207945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عصبانیت اومانا از پرسپولیس


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: عصبانیت اومانا از پرسپولیس
مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس با عصبانیت از مسئولان این باشگاه و پاسخ ندادن به دو نامه‌اش، گفت: روز دوشنبه قدم بعدی را بر می‌داریم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مایکل اومانا که بخش زیادی از قرارداد فصل گذشته خود را از پرسپولیس طلب دارد، دو بار با مسئولان باشگاه نامه نگاری کرده ولی پاسخی دریافت نکرده است. این در حالی است که اومانا یک فصل دیگر هم با پرسپولیس قرارداد دارد و بلاتکلیفی عجیبی را تجربه می‌کند. اومانا در این خصوص گفت: من به خاطر تاخیر در پرداخت مطالباتم دنبال جدایی از پرسپولیس هستم. هرچند یکسال دیگر قرارداد دارم ولی مقدار زیادی از پول فصل گذشته من توسط باشگاه پرداخت نشده است. وی که از این اتفاق ناراحت و عصبانی است، گفت: من دو نامه به باشگاه فرستادم که کسی به آن پاسخ نداد. در هر صورت ما روز دوشنبه قدم بعدی را بر می‌داریم. مدافع کاستاریکایی پرسپولیس تاکید کرد: الان همه چیز دست باشگاه است اگرچه فیفا هم به زودی وارد کار خواهد شد. اومانا درباره تکلیفش برای فصل آینده هم پاسخ روشنی نداد و گفت که هر انتخابی ارزشمند خواهد بود.

13:05 1394/03/31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن