تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805049510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادعاي وزير دادگستري لبنان: سقوط نظام سوريه بيش از هر زمان ديگري نزديک است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: ادعاي وزير دادگستري لبنان: سقوط نظام سوريه بيش از هر زمان ديگري نزديک است
وزیر دادگستری لبنان مدعی شد، سقوط نظام سوریه بیش از هر زمان دیگری نزدیک است و لبنان باید آنچه را یک روز بعد از سقوط این نظام رخ می دهد پیش بینی و تدابیر لازم را اتخاذ کند.
به گزارش نامه نیوز به نقل از نوشته روزنامه الحیات چاپ لندن، اشرف ریفی، وزیر دادگستری لبنان در کنفرانسی خبری که در طرابلس برگزار کرد، گفت: طرابلس مانند سایر مناطق لبنان امن و روزهای تاریک را پشت سرگذاشته است.


 وی تاکید کرد، گزینه طرابلس این است که بخشی از لبنان باقی بماند و زیر سایه دولت و نهادهای مشروع و در راس آنها ارتش، نیروهای امنیتی داخلی، نهادهای امنیتی و سازمان های مدنی قانونی، زندگی کند و مکانی برای زندگی مشترک اسلام و مسیحیت و میانه روی باشد.

اشرف ریفی با اشاره به کشته شدن یک پسربچه لبنانی در جریان تشییع پیکر یکی از مبارزان حزب الله در هفته گذشته گفت:‌ این حادثه، نتیجه خارج شدن کنترل سلاح غیرقانونی از کنترل دولت است.

 ما باید تدابیر لازم را برای مجازات عامل این جنایت، هرکه می‌خواهد باشد، اتخاذ کنیم و به صورت جدی به دنبال دستیابی به راه حل هایی باشیم که به صورت کامل، به شلیک های بی هدف پایان می‌دهد.

وی در ادامه گفت: روند به تعطیلی کشاندن نهادهای دولتی در لبنان، به صورت سازمان یافته دامان همه نهادها را می‌گیرد و این مسئله منافع حیاتی لبنان و سرنوشت این کشور را تهدید می‌کند.

حزب الله و همپیمان آن یعنی جریان ملی آزاد، این روند را در پیش گرفته اند که یک ماجراجویی خطرناک به شمار می‌رود و در حقیقت تکمیل کننده ماجراجویی حزب الله در سوریه است.

این گروه، بیش از یکسال است که در ریاست جمهوری خلاء ایجاده کرده تا تمایل برخی از اعضای آن برای رسیدن به قدرت محقق شود. این گروه در برابر خدا، میهن و مردم لبنان، مسئول ارتکاب جنایتی است که کشور و نهادهای آن را تهدید می‌کند؛ از این رو از تمام سلام، نخست وزیر، می‌خواهیم هرچه سریعتر درخواست برگزاری جلسات شورای وزیران را ارائه دهد تا بتوانیم کشور و نهادهای آن را حفظ کنیم.

وزیر دادگستری لبنان درباره آنچه در منطقه و به خصوص سوریه می گذرد، گفت: ما باید لبنان را در برابر پیامدهای منفی هرگونه تحولات چشمگیر احتمالی در سوریه، مصون کنیم. نظام سوریه در حال درجا زدن و سقوط آن بیش از هر زمان دیگری نزدیک است.

 در نتیجه، گزینه ای جز این نداریم که برای حمایت از لبنان آماده باشیم و این مسئله جز با توافق کردن بر سر یک طرح ملی با حضور همه لبنانی ها امکان پذیر نیست.

ریفی از حزب الله لبنان خواست قبل از اینکه زمان از دست برود برای خروج از سوریه، تصمیمی تاریخی اتخاذ کند. به گفته وی، اشتباهات راهبردی و قربانی شدن افراد کافی است.

ما باید کشور خود را با چترهای امنیتی سیاسی، نظامی، اجتماعی و اقتصادی مصون کنیم. وزیر دادگستری لبنان در پایان گفت: نگرانی بسیاری درباره متشنج شدن اوضاع داخلی لبنان وجود ندارد؛ زیرا تصمیم منطقه ای و جهانی این است که از لبنان در مقابل آتش سوریه حفاظت شود.

 وقوع تحولات چشمگیر در سوریه نزدیک است، صحبت های بسیاری می شود مبنی بر اینکه توانایی نظامی سوریه از بین رفته و قدرت اقتصادی این کشور ضعیف شده است.

ما باید آنچه را یک روز بعد از سقوط نظام سوریه رخ می‌دهد، پیش بینی کنیم. به همین سبب از همه می‌خواهم تدابیر لازم را اتخاذ کنند و هر شخصی به نوبه خود مسئولیت حمایت از وطن را در برابر پیامدهای لحظه سقوط نظام سوریه، بر عهده بگیرد.



منبع: واحد مرکزی خبر


۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن