تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798395296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو تکلیف بازیکنان آزاد پرسپولیس را روشن کرد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: برانکو تکلیف بازیکنان آزاد پرسپولیس را روشن کرد
برانکو: نفراتی که با آنها تماس گرفته نشده بازیکن آزاد هستند.
کد خبر: ۵۱۰۶۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷ - 21 June 2015


سرمربی تیم پرسپولیس می گوید: بازیکنانی که برای حضور در پرسپولیس با آنها تماس گرفته نشده بازیکن آزاد هستند و می توانند به باشگاه دیگری بروند.


به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه نخستین تمرین پرسپولیس اظهار کرد: امروز را به عنوان روز استارت تمریناتمان تعیین کردیم. ما آگاهی داشتیم که نمی‌توانستیم همه بازیکنان را امروز گرد هم بیاوریم اما سه روز اول را به عنوان روزهای مقدماتی تمرین در نظر گرفتیم تا برخی از بازیکنان وضعیت‌شان را مشخص کنند و ما بتوانیم لیستمان را قطعی کنیم زیرا سرپرست جدید دو روز قبل به عنوان سرپرست منصوب شده است و طبیعی است که باید با مشورت با او همه این موارد را مطرح کنم.


وی افزود: تا جایی که به اردوی آماده سازی مربوط است کلا شش هفته تمرین خواهیم کرد که در این 6 هفته 47 نوبت تمرینی خواهیم داشت. امیدوارم بتوانیم 7 مسابقه تدارکاتی برگزار کنیم.


برانکو در پاسخ به اینکه اردوی خارجی پرسپولیس در کدام کشور برگزار می شود گفت: ما دو انتخاب داریم. یک گزینه کرواسی و یک گزینه ترکیه است. برای برگزاری این اردوها مسائل فنی از جمله مشکلات ویزایی و همین طور مشکلات هماهنگی کمپ در کرواسی را پیش رو داریم اما درباره ترکیه باید بگویم پیشنهاد آن‌ها فردا به دستمان می‌رسد. در صحبتی هم که با سرپرست باشگاه در این مورد انجام دادم به من گفتند مشکلی از بابت برگزاری کمپ در خارج از کشور وجود ندارد.


سرمربی تیم پرسپولیس در ادامه درباره بازیکنانی که در نخستین تمرین پرسپولیس حضور نداشتند گفت: بازیکنانی که با آن‌ها تماس گرفته نشده عملا بازیکن آزاد هستند و می توانند از فردا به دنبال باشگاه جدیدی بروند و بازیکنانی هم که به تمرین امروز دعوت شدند وضعیت‌شان حل و فصل نشده زیرا بعضی از آن‌ها قراردادشان به پایان رسیده که باید با باشگاه قرارداد ببندند. تکرار می کنم ما این سه روز را به همین خاطر روزهای مقدماتی تمرین در نظر گرفتیم و انتظار داریم روز چهارشنبه همه بازیکنان در تمرین شرکت کنند.


وی درباره مشکلات مالی که با باشگاه پرسپولیس نیز داشت گفت: مشکل وجود داشت زیرا ما حرفه‌ای هستیم. ما به اینجا آمده ایم که کار کنیم و باید طبق توافق بندهای قرارداد انجام شود. باشگاه به تعهداتش عمل نکرده بود و الان هم عمل نکرده است اما انتظار داریم که در روزهای آینده این مشکل حل شود.


وی افزود: آن چیزی که در چند روز گذشته از سوی من عنوان شد صحت ندارد زیرا من درباره بازیکنان صحبتی نکرده ام اما من سه روز قبل لیستی را به آقای نژاد فلاح داده ام اما از آنجایی که دیگر آقای نژادفلاح حضور ندارد پس لیستی که به او داده ام دیگر ارزشی ندارد. اندکی صبور باشید تا مدیرعامل جدید ظرف یکی دو روز آینده همه چیز را مشخص کند.


برانکو در واکنش به این سوال که شما خودتان تیم را می بندید آیا این موضوع مسئولیتی را روی دوش‌تان نمی گذارد؟ اظهار کرد:‌ من به اینجا آمده‌ام تا نتیجه کسب کنم. با رعایت تاریخچه و سنت باشگاه می خواهم به بهترین نتایج ممکن دست یابم. پرسپولیس حق فکر کردن به مسائل حاشیه‌ای را ندارد و فقط باید به این فکر کند که بجنگد تا به قهرمانی برسد. خواهیم دید که کدام بازیکنان را می توانیم به تیم بیاوریم اما علی رغم حضور همه بازیکنان هیچ کسی نیست که به ما آمین بگوید. شاید نتوانیم همه بازیکنانی را که می خواهیم به تیم بیاوریم. ما آگاه هستیم که چه انتظاری از ما وجود دارد.


او در پاسخ به این سوال که آیا صحت ندارد که قرار است بازیکنان کروات به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه شوند گفت: بله این موضوع صحت دارد. من بازیکنان کروات را به خوبی می‌شناسم و از کیفیت آن‌ها اطلاع دارم اما این فقط میل و آرزوی ماست. همه چیز به بودجه باشگاه بستگی دارد و اینکه چگونه می‌توانیم این کار را به اجرا دربیاوریم.


در ادامه خبرنگاری از برانکو پرسید فصل قبل که دایی تیم را بست بازیکنانی را مدنظر داشت که به تیم نیامدند اما بعد از اینکه تیم نتیجه نگرفت همه گفتند که دایی تیم را بد بسته است شما نگران این موضوع نیستید؟ که او جواب داد: این موضوع همیشه وجود دارد و ما مربیان کسانی هستیم که صورتحساب به حساب ما نوشته می‌شود.


برانکو در مورد اینکه حسین عبدی به عضویت هیات مدیره درآمده و آیا با او مشکلی دارد یا خیر گفت: من مشکلی در این باره نمی‌بینم. او صاحب وظایف خودش است و من هم مربی هستم. این من هستم که راجع به شیوه کار و تیم و همچنین ترکیب تیم تصمیم گیری می‌کنم. آقای عبدی هم آمده اند که درخصوص مسائل ساماندهی باشگاه به ما کمک کنند و به هیات مدیره شرایط موجود در تیم را گزارش دهند.


او همچنین درباره نظارتش بر روی تیم های پایه پرسپولیس هم گفت: روشن است که این موضوع هم جزئی از قرار داد من است . آن قدر که زمان اجازه دهد روی این موضوع نظارت خواهم کرد.


در ادامه خبرنگاری از برانکو پرسید ایگور استیماچ که گزینه سرمربیگری استقلال است برای پرسپولیسی ها با نشان دادن عدد 4 کری خوانی کرده است که برانکو گفت: او عکس العمل طبیعی داشته است. او قرار است مربی دومین باشگاه بزرگ ایران بشود. طبیعی است که انگیزه دارد که حداکثر کاری که می تواند برای باشگاهش انجام دهد. او به عنوان بازیکن هم یک رهبر خوب بود و مثل هر مربی دیگر به پیروزی فکر می‌کند.


وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس بزرگترین تیم ایران است . این موضوع بر هیچ کس پنهان نیست. من اصلا به استقلال علاقه ندارم و تلاش می کنم پرسپولیس را به بالاترین سطح برسانم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن