تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821005194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتوای سعودی ها برای تخریب کلیساها |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: فتوای سعودی ها برای تخریب کلیساها
افراطی گری وهابی های سعودی یکی از مهمترین مسائلی است که اسناد ویکی لیکس با تاکید بر آن، ماهیت تروریستی این کشور و صدور آن به کشورهای مختلف جهان را نشان می دهد.
کد خبر: ۵۱۰۵۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ - 21 June 2015


افراطی گری وهابی های سعودی یکی از مهمترین مسائلی است که اسناد ویکی لیکس با تاکید بر آن، ماهیت تروریستی این کشور و صدور آن به کشورهای مختلف جهان را نشان می دهد.

به گزارش مهر به نقل از شبکه عاجل الاخباریه، بر اساس اسناد فاش شده ویکی لیکس «عبد العزیز آل شیخ» مفتی سعودی و منتسب به خاندان محمد بن عبد الوهاب موسس رژیم آل سعود، از جمله کسانی است که بر ضرورت تخریب تمام کلیساها در منطقه خاورمیانه تاکید می کند.

این فتوای مفتی وهابی در پاسخ به استفسار هیئتی کویتی در خصوص قانونی کردن منع ساخت کلیساها در کشورشان مطرح شده و آل شیخ نه تنها اجازه تخریب کلیساها توسط دولت هایی که تمایل به این کار را دارند، داده بلکه آن را امری الزامی و واجب دانسته است.

طبق عادت علمای وهابی، این مفتی وهابی نیز به حدیثی ساختگی از رسول اکرم (ص) استناد کرد و گفته است: جزیره العرب شاهد حضور دو دین نبوده است. این در حالی است که دایی خدیجه همسر اول پیامبر اکرم (ص) مسیحی بوده و در مکه زندگی می کرده است.

در حال حاضر فتوای تکفیری مفتی های سعودی برای مسیحیان توسط گروهک داعش اجرایی می شود. این گروهک به کلیساهای شهر موصل عراق و روستاهای آشوری در ریف حسکه تعرض کرده است و این نشان دهنده نزدیکی فکری میان رژیم آل سعود و گروهک داعش است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن