تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798500559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي ۶ برنامه کلان براي پيشگيري از اعتياد در مدارس لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ خرداد ۱۳۹۴ (۰:۲۵ق.ظ)
مديرکل آموزش و پرورش لرستان اجراي ۶ برنامه کلان براي پيشگيري از اعتياد در مدارس لرستان موج - خرم آباد- مديرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: ۶ برنامه کلان براي پيشگيري از اعتياد در مدارس لرستان اجرا مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، گودرز کريمي‌فر، عصر امروز در جلسه شوراي مواد مخدر لرستان که در سالن جلسات استانداري استان برگزار شد، اظهار داشت: آموزش و پرورش لرستان با شعار پيشگيري حتماً ، مچگيري هرگز و چشم پوشي محال تلاش مي کند تا اقدامات پشگيرانه را در مبارزه با مواد مخدر اجرا کند.
دکتر گودرز کريمي فر با اشاره به اجراي 6برنامه در قالب برش 5 ساله افزود: براي تحقق شعار مچگيري هرگز معتقد به اجراي تفاهم نامه هايي با ساير دستگاهها نظير بهزيستي ،نيروي انتظامي و دستگاههاي ذيربط در شوراي هماهنگي هستيم و براي تحقق شعار چشم پوشي محال توجه به غربالگري را مهمترين راهکار در رسيدن به اهداف مي دانيم.
کريمي فر در ادامه به برنامه اطلاع رساني ،آموزش مهارتهاي زندگي و ارتباط موثر در پيشگيري از اعتياد به مواد مخدر اشاره کرد و گفت : 125دوره آموزشي در قالب 400کارگاه آموزشي با حضور 79هزار نفر از اولياء دانش آموزان برگزار شده و 67نمايشگاه ثابت و 3نمايشگاه سيار هم تشکيل شده است.
کريمي فر در خصوص برنامه ريزي سال 95-94 گفت : تلاش مي کنيم تا پايان سال نود و چهار 215دوره آموزشي در قالب 670کارگاه با حضور 133هزار نفر از اوليا ء را برگزار کنيم و آمار نمايشگاه هاي ثابت را به 117و نمايشگاههاي سيار را به 5نمايشگاه ارتقا دهيم.
رئيس کميته فرهنگي و پيشگيري شوراي مبارزه با مواد مخدر استان لرستان در ادامه به برنامه آموزش عمومي کودکان بازمانده از تحصيل اشاره کرد و گفت : 256نفر کودک بازمانده از تحصيل شناسايي شده که تلاش مي شود اين افراد تحت پوشش برنامه هاي سوادآموزي و آموزش هاي مهارتهاي زندگي قرار گيرند.
کريمي فر در ادامه به راه اندازي کارگروه تخصصي آموزشگر ،مشاور و ناظر بر برنامه هاي پيشگيري از اعتياد به مواد مخدر اشاره کرد و گفت: در سال تحصيلي نود و سه 67دوره آموزشي در قالب 200کارگاه آموزشي براي 6هزارو 900نفر از مربيان بهداشت، پرورشي ،مشاور، مدير و معاونين و رابطين پيشگيري مدارس برگزار شده که تا پايان سال 94 اين آمار به 117دوره آموزشي در قالب 352کارگاه آموزشي براي 11هزار و 460 نفر ارتقاء خواهد يافت.
کريمي فر در ادامه در تشريح برنامه آموزش پيشگيري از اعتياد به مشاوران مدارس گفت : 4هزار و 380بروشور و 5 هزار و 150مجله تخصصي به عنوان بسته هاي آموزشي بين مشاوران مدارس توزيع شده است.
وي به اجراي برنامه هاي مدارس مروج سلامت و مدرسه سلامت محور و آموزش مهارتهاي زندگي به دانش آموزان اشاره کرد و گفت : طرح مدارس عاري از خطر ويژه دانش آموزان دوره دوم متوسطه در 69آموزشگاه در قابل 5هزارو 195 دانش آموز برگزار شده است.
کريمي فر به طرح آموزش مهارتهاي مقابله اي در 69آموزشگاه دوره اول متوسطه و 6هزار و 175دانش آموز اشاره کرد و گفت : طرح مدرسه مراقب محور با رويکرد پيشگيري اجتماع محور در 93آموزشگاه در قالب 10هزار و 530 دانش آموزان در پايه هاي مختلف تحصيلي اجرا شده است.
وي همچنين به اجراي طرح جشنواره نوجوان سالم اشاره کرد و گفت : اين طرح با شرکت 2هزار دانش آموز در قالب يک هزارو 900 اثر در زمينه هاي مختلف فرهنگي هنري برگزار شده است . کريمي فر در پايان سخنان خود به آموزش و توجيه دانش آموزان و والدين نسبت به آشنايي با مواد اعتياد آور اشاره کرد و افزود : بسته هاي آموزشي در قالب 6هزارو 775 بروشور و 3هزار و 177لوح فشرده و 3مجله تخصصي با تيراژ 10هزارو 638 جلد و 600 جلسه آموزشي با پوشش قرار دادن 43هزار و 358 نفر در مدارس استان توزيع شده است .
گفتني است در پايان اين جلسه مدير کل آموزش و پرورش لرستان از طرف استاندار به عنوان رئيس کميته فرهنگي و پيشگيري شوراي مبارزه با مواد مخدر استان لرستان منصوب و معرفي شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن