تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820094255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي 236 عنوان برنامه در خصوص غني سازي اوقات فراغت كودكان و نوجوانان در تابستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ خرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۴۰ب.ظ)
مدير كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان: اجراي 236 عنوان برنامه در خصوص غني سازي اوقات فراغت كودكان و نوجوانان در تابستان موج - همدان - مدير كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان همدان در جمع اصحاب رسانه گفت: غني سازي اوقات فراغت كودكان و نوجوانان در ايام تعطيلات تابستان وظيفه دستگاه ها و متوليان در حوزه فرهنگ مي باشد و كانون پرورش فكري نيز موظف است در راستاي اين هدف برنامه هايي را ارائه نمايد.
به گزارش خبرنگار موج از استان همدان؛ سيد محمدرضا جوادي خاطرنشان كرد: كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان با 38 مركز ثابت، سيار روستايي و پستي و با طراحي و اجراي 236 عنوان برنامه آماده پذيرايي از كودكان و نوجوانان مي باشد.
وي تعداد اعضاي كانون را 40 هزار نفر اعلام كرد و افزود: مباني فعاليت هاي كانون بر اساس مجموعه اسناد و منشور فرهنگي و سياست هاي كلان كانون كشور مي باشد و بر اساس اين مباني و مشخص كردن نقاط ضعف و تقويت توانمندي هاي سال هاي گذشته، برنامه هايي را طراحي و اجرا مي نمايد.
مدير كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان به محور برنامه هاي كانون اشاره كرد و گفت: توجه به دستورات ديني و پرورش حس مذهبي اعضا، توجه به فرهنگ، هنر و ادب، توجه به فعاليت هاي گروهي، توجه ويژه به كتاب و كتاب خواني، توسعه فرهنگ پژوهش، جذب و پايدارسازي اعضا در گروه ها و تاكيد به فعاليت هاي علمي از اهداف كانون براي غني سازي اوقات فراغت اعضا در سال جاري مي باشد.
جوادي به عناوين برنامه ها در خصوص غني سازي اوقات فراغت پرداخت و گفت: 28 عنوان فعاليت عام در حوزه فرهنگي، 26 عنوان برنامه كارگاه آموزشي در حوزه فعاليت هاي هنري و ادبي، 26 عنوان برنامه محوري فرهنگي در حوزه هاي استاني و كشوري، 12 عنوان برنامه ويژه ادبي، 4 عنوان برنامه در حوزه آموزش و پژوهش، 6 عنوان برنامه مناسبتي، 50 عنوان برنامه با موضوع نام گذاري سال جاري، 68 ويژه برنامه محوري در واحدهاي مراكز استان و برگزاري اردو از اهم برنامه هاي كانون مي باشد.
وي ادامه داد: در بررسي آماري فعاليت هاي هنري و ادبي اجرا شده در سال 93 نسبت به مدت مشابه سال گذشته در دفعات اجرا، فعاليت هاي هنري و ادبي 13 درصد رشد، در نفرات شركت كننده در بخش امانت كتاب 10 درصد رشد، در بخش ثبت نام از اعضاي جديد 58 درصد رشد و در بخش مخاطب سينما كانون 94 درصد رشد را داشته ايم.
مدير كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان ابراز داشت: ثبت نام از اعضا از ابتداي خرداد آغاز شده و تا پايان خرداد نيز ادامه دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن