تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819897811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجليل از فعالان مبارزه با مواد مخدر استان لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ خرداد ۱۳۹۴ (۲۲:۵۱ب.ظ)
تجليل از فعالان مبارزه با مواد مخدر استان لرستان موج - خرم آباد- دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان لرستان گفت: از فعالان مبارزه با مواد مخدر در استان لرستان به صورت ويژه تقدير به عمل مي‌آيد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، غلامرضا آقاميرزايي عصر امروز در جلسه شوراي مبارزه با مواد مخدر لرستان اظهار کرد:با توجه به نامگذاري پنجم تا دوازدهم تيرماه به عنوان روز جهاني مبارزه با مواد مخدر و اهميت بحث مواد مخدر و پيامدها و تبعات آن، مبارزه با مواد مخدر از ملاحظات جدي و اصلي است که همه ساله در اين روز در برنامه هاي ستادها و ارگان هاي مرتبط با اين امر اجرا مي شود.
وي افزود: در استان لرستان در طول اين ايام از اول تا پنجم تير سال جاري برنامه هايي همسو با برنامه هاي ستادي و کشوري اجرا خواهند شد و ظرفيت و پتانسيل هاي استاني نيز به اين برنامه ها اضافه مي شود.
وي با اشاره به اينکه برگزاري مسابقه همگاني، نمايشگاه‌هاي سياري در بحث مبارزه با مواد مخدر در شهرستان‌هاي بروجرد، دورود و اليگودرز از برنامه هاي اين هفته است، افزود: يکي از برنامه‌هاي ما در هفته مبارزه با مواد مخدر تجليل از خانواده شهدا و تقدير از 10 نفر از فعالان مبارزه با مواد مخدر است.
دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان لرستان گفت: تمام کمپ‌هاي غيرمجاز ترک اعتياد استان تا 15 روز آينده پلمپ مي‌شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن