تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819757835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمايشگاه رونمايي از طرح برتر پروژه بزرگ سبزه‌میدان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: زنجان؛
نمايشگاه رونمايي از طرح برتر پروژه بزرگ سبزه‌میدان
45 هزار نفر از نمايشگاه رونمايي از طرح برتر پروژه بزرگ سبزه‌میدان استان زنجان بازدید کردند.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري زنجان، حبیب یگانه شهردار زنجان در نشستي خبری در حاشيه نمايشگاه رونمايي از طرح برتر پروژه بزرگ سبزه‌ میدان با اشاره به بازدید روزانه حدود 5 هزار نفر از نمایشگاه پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهر زنجان اظهار کرد: مدت زمان برگزاری این نمایشگاه پنج روز بود که دو روز هم تمدید شد و از آغاز برگزاری این نمایشگاه 45 هزار نفر از آن بازدید کرده‌اند. 


شهردار زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاهی از پروژه‌های آماده سرمایه‌گذاری در شهر زنجان ابراز کرد: در مدت زمان برگزاری نمایشگاه هفت قرارداد با سرمایه‌گذاران منعقد شده است. 


یگانه از برگزاری چندین برنامه حاشیه‌ای در نمایشگاه رونمایی از طرح برگزیده طرح سبزه‌میدان و معرفی پروژه‌های سرمایه‌گذاری زنجان خبر داد و افزود: برگزاری موسیقی سنتی و نمایشگاه صنایع دستی و همچنین تجلیل از فعالان این رشته از جمله این برنامه‌ها بود. 


وی با اشاره به حضور انجمن‌های خیریه در نمایشگاه رونمایی از طرح‌های سبزه‌میدان زنجان ادامه داد: هشت انجمن در این نمایشگاه با دایر کردن غرفه حضور دارند.


 شهردار زنجان به توزیع بروشورهای نظرسنجی در بین حاضران در نمایشگاه بررسی پروژه‌های سرمایه‌گذاری اشاره کرد و گفت: نتایج این نظرسنجی ارزیابی و در اختیار مسئولان قرار گرفته است. 


یگانه با اشاره به اینکه طرح برگزیده برای سبزه‌میدان در نمایشگاه به نمایش گذاشته است، ادامه داد: این طرح بعد از جمع شدن نمایشگاه در محل اجرای پروژه به نمایش گذاشته می‌شود و با بیان اینکه محدوده سبزه‌میدان زنجان قطعی نشده است، گفت: به احتمال زیاد به محدوده فعلی طرح افزوده شود که در این صورت این محدوده به 8.5 هکتار می‌رسد. 


وی از مصوبه شورای شهر زنجان برای انتشار اوراق قرضه خبر داد و افزود: این مصوبه برای انتشار 50 میلیارد تومان است. 


شهردار زنجان تعداد پلاک‌های موجود در پروژه سبزه‌میدان را برای تملک 140 پلاک عنوان کرد و افزود: 70 درصد مالکان به فراخوان پاسخ مثبت داده و مراجعه کرده‌اند.


یگانه با بیان اینکه اغلب مالکان املاک موجود در طرح سبزه‌میدان زنجان از نمایشگاه طرح‌های منتخب سبزه‌میدان بازدید کرده و با پروژه آشنا شده‌اند، ابراز امیدواری کرد تا 30 درصد از مالکانی که تاکنون به شهرداری برای تعیین‌تکلیف املاک خود مراجعه نکرده‌اند برای انجام امورات کارشناسی مراجعه و همکاری لازم را داشته باشند.


وی افزود: بسیاری از کارشناسان، دانشجویان، متخصصان، مسئولان کشوری و استانی نیز از این نمایشگاه دیدن کردند و با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره صدای زنگ عنوان کرد: برگزیدگان نخستین جشنواره صدای زنگ در کنار برترین‌های جشنواره جلوه‌های رنگ تجلیل شدند.


شهردار زنجان با اشاره به تعبیه دفتر ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات در هریک از غرفه‌های نمایشگاه برگزار شده عنوان کرد: در راستای بهره‌مندی از نقطه نظرات شهروندان در راستای چگونگی برگزار نمایشگاه و اجرای طرح سبزه‌میدان مرکز ارائه نظرات شهروندان نیز ایجاد شده است. 


یگانه با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه فازبندی شده است، ابراز کرد: قبل از اجرای هریک از فازهای پروژه مردم می‌توانند با مراجعه به محل ثبت نظرات، انتقادات و پیشنهادات در راستای چگونگی اجرای آن فاز از پروژه سبزه‌میدان نظرات خود را ارائه دهند.


وی با اشاره به ارائه نظر سنجی در مورد چگونگی اجرای پروژه و طرح سبزه‌میدان تصریح کرد: برای کسب مشارکت‌های عمومی مردم در امر چگونگی طراحی طرح سبزه‌میدان با به نمایش گذاشتن نقشه‌ها و طرح‌ها نظرات مردم را جویا شده‌ایم که این امر در مراحل مختلف انجام پروژه نیز ادامه دارد.

شهردار زنجان گفت: سوت اصلی کارخانه با تامین انرژی از دیگ بخار نواخته می‌شد که در حال حاضر صدای سوت دیجیتالی کارخانه کبریت زنجان راه‌اندازی شده است که در آینده‌ای نزدیک صدای اصلی آن نیز نواخته می‌شود.

یگانه با اشاره به مجهز شدن کارخانه کبریت زنجان به سیستم نورپردازی ابراز کرد: برای نخستین بار بعد از انجام تعمیرات در کارخانه کبریت زنجان این محل مجهز به سیستم نور پردازی شده است.

انتهاي پيام/ز



اخبار مرتبط

رونمایی از سند توسعه بخش کشاورزی در مشگین شهر
رونمایی از ‌نماد ‌المپیادهای ورزشی درون‌مدرسه‌ای در سیستان و بلوچستان‌‌
رونمایی از لوح ثبت جهانی فرش دستباف ترکمن در گلستان
رونمایی ازترجمه کردی رباعیات خیام با خط نستعلیق در سقز
رونمایی از نخستین کتاب عکس کرمانشاه
رونمايي از 2 برند صنايع دستي سيستان و بلوچستان




۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن