تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819232429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امتیازآورترین مربی پرسپولیسی تاریخ لیگ برتر مشخص شد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



امتیازآورترین مربی پرسپولیسی تاریخ لیگ برتر مشخص شد
یحیی گل‌محمدی با درصد امتیازی 56 توانست ضمن شکستن رکورد علی پروین به عنوان امتیازآورترین مربی پرسپولیس لیگ ایران شناخته شود.
روز نو : یحیی گل محمدی با عملکردی که در دو سال اخیر داشته، خودش را به جمع امتیازآورترین مربیان تاریخ لیگ برتر رسانده است. یحیی که در 4 دوره لیگ برتر روی نیمکت تیم های صبا، پرسپولیس، نفت تهران و ذوب آهن نشسته، با درصد امتیازی 56 از علی پروین عبور کرده تا امتیازآور ترین پرسپولیسی تاریخ لیگ برتر باشد. سلطان فوتبال ایران تنها در 3 دوره لیگ برتر به عنوان نفر اول کادر فنی حاضر بوده و از سال 85 تا به امروز با عنوان سرمربی روی نیمکت هیچ تیم لیگ برتری ننشسته اما با این وجود هشمین مربی امتیازآور تاریخ این مسابقات به حساب می آید. پروین که با پرسپولیس فاتح اولین دوره لیگ برتر بوده، در 3 دوره حضورش 55 درصد امتیازات ممکن را جمع کرده است.



تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن