تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820342849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي طرح سلامت معنوي در بيمارستان هاي رشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۳۸ب.ظ)
مدير فرهنگي ستاد اقامه نماز استان گيلان خبر داد: اجراي طرح سلامت معنوي در بيمارستان هاي رشت موج - رشت- مدير امور آموزشي و فرهنگي ستاد اقامه نماز استان گيلان از برگزاري طرح سلامت معنوي ويژه پرستاران، بهياران و پزشکان در بيمارستان هاي رشت خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، سيد محمدصادق حجازي امروز با اعلام اين خبر اظهار کرد: با توجه به اهميت دانستن احکام نماز بيمار براي پرستاران، بهياران و پزشکان، ستاد اقامه نماز استان گيلان اقدام به برگزاري دوره‌هاي آموزشي احکام نماز بيمار براي اين قشر از جامعه پزشکي که به‌طور مداوم با بيماران سروکار دارند کرده است.
وي افزود: در راستاي اجراي اين طرح، ۲ بيمارستان از بيمارستان‌هاي شهر رشت انتخاب‌شده و ۵۰ نفر از پزشکان، پرستاران و بهياران تحت آموزش احکام نماز بيمار قرارگرفته و در پايان دوره به افراد گواهي اعطا مي‌شود.
حجازي درباره ضرورت برگزاري اين طرح گفت: ازآنجايي‌که بسياري از بيماران بستري در بيمارستان‌ها به احکام نماز خود واقف نبوده و يا اينکه کادر پزشکي از اين احکام اطلاعات درستي ندارند، لازم دانستيم تا باهدف فراگير کردن فرهنگ نمازخواني و آگاهي بخشي درباره احکام نماز بيماران، اين دوره‌هاي آموزشي را برگزار کرده و با آموزش احکام نماز بيمار به کادر پزشکي، آن‌ها را در زمينه آموزش احکام به بيماران توانمند سازيم.
وي ادامه داد: اين دوره با همکاري معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکي استان و نهاد نمايندگي ولي‌فقيه در دانشگاه علوم پزشکي برگزار مي‌شود.
حجازي همچنين به برگزاري طرح طلايه‌داران نور باهدف آموزش و توانمندسازي ائمه جماعات مساجد اشاره کرد و افزود: در راستاي اجرايي شدن منويات مقام معظم رهبري درباره اهميت ترويج فرهنگ نمازخواني در جامعه، برنامه‌هايي توسط کارشناسان زبده در ستاد اقامه نماز کشور طراحي‌شده که با ابلاغ اين برنامه‌ها، دفاتر استان‌ها موظف به هرچه بهتر اجرايي کردن اين برنامه‌ها هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن