تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801632650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلایل نمایندگان برای استیضاح فانی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دلایل نمایندگان برای استیضاح فانی
کد خبر: ۵۱۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵ - 20 June 2015


عضو کمیسیون آموزش مجلس با تشریح برخی از دلایل نمایندگان برای استیضاح علی‌اصغر فانی گفت که رویکرد دولت به آموزش و پرورش باید تغییر کند.

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری نشست استیضاح وزیر آموزش و پرورش در هفته جاری در مجلس، گفت: آنچه که در طرح استیضاح آمده واقعیت‌هایی است که موجود است و موکلین خواهان آن هستند زیرا در فضای آموزش و پرورش این موارد را می‌توان مشاهده کرد.

وی افزود: در شرایط کنونی فضایی در ارتباط با وزارت آموزش و پرورش حاکم است که اگر از عملکرد وزیر این وزارتخانه دفاع کنیم زیر سؤال می‌رویم و از جمله مواردی هم که مطرح می‌شود عدم ناتوانی وزیر در جلب توجه دولت به اهمیت و نقش آموزش و پرورش است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: مشکل آموزش و پرورش در مناطق محروم، مقاوم سازی و نوسازی مدارس،‌ عدم اقدام جدی در مورد سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، عدم وجود رویکرد جدی و برنامه محور به دانشگاه فرهنگیان، مشکل معیشت فرهنگیان،‌ سرانه مدارس شبانه روزی، سیاسی شدن فضای آموزش و پرورش و ... از جمله مواردی است که از سوی فرهنگیان مطرح شده و در استیضاح نیز آمده است.

جعفری خاطرنشان کرد: اگر شرایط موجود را در نظر بگیریم شاید نتوان گفت که علت العلل همه مشکلات آموزش و پرورش شخص وزیر است. بلکه رویکرد دولت به آموزش و پرورش باید تغییر کند.

وی افزود: در فضای مجلس ۲ فکر در ارتباط با استیضاح وجود دارد یکی اینکه آیا وضعیت بعد از استیضاح در آموزش و پرورش بهتر می‌شود یا خیر؟ و دیگر اینکه تعدادی از نمایندگان مطرح می‌کنند چون موارد مندرج در استیضاح خواسته فرهنگیان است استیضاح باید انجام شود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن