تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799176056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاه‌هاي فرهنگي در راستاي ريشه‌ کن کردن بي‌سوادي قرآني گام بردارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۶ق.ظ)
مدير عامل اتحاديه قرآني لرستان: دستگاه‌هاي فرهنگي در راستاي ريشه‌ کن کردن بي‌سوادي قرآني گام بردارند موج - خرم‌آباد - مدير عامل اتحاديه مؤسسات قرآني لرستان گفت: طبق قانون بخش نرم‌افزاري خانه‌هاي قرآن بر عهده تبليغات اسلامي و بخش سخت‌افزاري آن را وزارت کشور تأمين مي‌کند که ما اميد داريم اين ظرفيت در همه استان ايجاد شده و همه دستگاه‌ها ظرفيت خود را يک‌کاسه کنند و در راستاي ريشه‌کن کردن بي‌سوادي قرآني گام برداريم.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، حجت‎الاسلام مهدي اميديان، مدير عامل اتحاديه مؤسسات قرآني ـ مردمي لرستان، جمعه، 29 خرداد جاري، در ديدار اعضاي هيأت‌ مديره اتحاديه مؤسسات قرآني ـ مردمي لرستان، با استاندار، گفت: اتحاديه استان لرستان همواره در اتحاديه کشوري عضو و پاي کار بوده است به‌طوري‌که در حال حاضر رئيس کارگروه ساماندهي مؤسسات قرآني کشور و نماينده اتحاديه در کميسيون تبليغ و ترويج وزارت ارشاد از استان لرستان است.
وي، با اشاره به اين‌که استان لرستان داراي 150 خانه قرآن روستايي و شهري است که مجوز آن‌ها را سازمان تبليغات اسلامي صادر کرده است، اظهار کرد: 100 مؤسسه قرآني در لرستان فعاليت دارند که مجوز بخشي از آن‌ها را اداره تبليغات و بخشي ديگر را ارشاد اسلامي داده است و هيأت مديره مؤسسات قرآني از دل اين 100 مؤسسه انتخاب شده‌اند.
حجت‌الاسلام اميديان، در رابطه با وضعيت مکاني که مؤسسات کلاس‌هاي خود را برگزار مي‌کنند، گفت: 98 درصد مؤسسات قرآني در مکان استيجاري هستند و تنها 2 درصد در مکان‌هاي عمومي و وقفي و مکان‌هايي که مديران مؤسسات مالک هستند استفاده مي‌کنند، لذا مشکل عمده مؤسسات مکان برگزاري کلاس‌هاست.
مدير عامل اتحاديه مؤسسات قرآني ـ مردمي لرستان، با اشاره به اين‌که تبليغات اسلامي لرستان صفر تا صد فعاليت‌هاي قرآني و اجرايي خود را به اتحاديه و مؤسسات قرآني سپرده است، عنوان کرد: چند سال است که با ارشاد اسلامي نيز همکاري داريم و اوقاف و امور خيريه نيز اجراي بخشي از فعاليت‌هاي قرآني خود را به اتحاديه و مؤسسات داده است.
وي، با بيان اين‌ که اتحاديه در اداراتي مانند ارشاد، تبليغات، اوقاف، آموزش و پرورش و ديگر ادارات مخاطب دارد و در حوزه‌هايي مانند حفظ، قرائت، تفهيم و حتي پيش‌دبستاني در همه ادارات مؤسسات محور انجام کارها هستند، افزود: تبليغات اسلامي لرستان در راستاي کمک به اتحاديه بخشي از فضاي دارالقرآن را اتحاديه داده است.
حجت‌الاسلام اميديان، با بيان اين‌ که هدف از ديدار با استاندار لرستان را معرفي ظرفيت مردمي مؤسسات قرآني دانست و اظهار کرد: آن‌چه که به نظر مي‌رسد اين است که با استفاده از برخي ظرفيت‌ها بخشي از مشکلات حل مي‌شود که يکي از اين ظرفيت‌ها اين است که برخي از ادارات که مکان خالي دارند مي‌توانند آن‌را براي برپايي کلاس‌ها در اختيار مؤسات قرار دهند.
مدير عامل اتحاديه مؤسسات قرآني ـ مردمي لرستان، با اشاره به اين‌که مؤسسات قرآني استان سال گذشته به 14 هزار نفر آموزش صحيح‌خواني داده‌اند، افزود: جاي جاي روستاها خانه قرآن داريم که بخشي از آن‌ها به استانداري، بخشي به بخشداري‌ها و بخشي ديگر به فرمانداري‌ها ارتباط دارد.
وي، ادامه داد: طبق قانون بخش نرم‌افزاري خانه‌هاي قرآن بر عهده تبليغات اسلامي و بخش سخت‌افزاري آن را وزارت کشور تأمين مي‌کند که ما اميد داريم اين ظرفيت در همه استان ايجاد شده و همه دستگاه‌ها ظرفيت خود را يک‌کاسه کنند و در راستاي ريشه‌کن کردن بي‌سوادي قرآني گام برداريم.
حجت‌الاسلام اميديان، با اشاره به اين‌که در ماه رمضان با امضا شدن تفاهم‌نامه‌اي بين ارشاد، اوقاف، تبليغات و اتحاديه اين همدلي را ايجاد کرديم برنامه‌هاي خود را به‌صورت مشترک انجام دهند و اجراي آن‌ها را به اتحاديه واگذار کنند.
مدير عامل اتحاديه مؤسسات قرآني ـ مردمي لرستان، با بيان اين‌که ظرفيت اتحاديه، مؤسسات قرآني و خانه‌هاي قرآن در خدمت اجراي برنامه‌هاي قرآني استان است، عنوان کرد: ما به‌عنوان بخش خصوصي در اختيار ادارات دولتي و دستگاه اجرايي دولت در استان لرستان هستيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن