تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804808029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضورسه قاری بین المللی در البرز/برگزاری 20محفل انس باقرآن


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان البرز: حضورسه قاری بین المللی در البرز/برگزاری 20محفل انس باقرآن خبرگزاری پانا:مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان البرز؛ازبرگزاری 20محفل انس با قرآن با حضور قاریان مصری در استان خبرداد.
۱۳۹۴ جمعه ۲۹ خرداد ساعت 20:24

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صالحی روزچهارشنبه 227/خردادماه در نشست خبری بااصحاب رسانه به تشریح برنامه‌ها و دستاوردهای اوقاف و امور خیریه استان البرز پرداخت و رمضان را فرصتی ناب برای رسیدن به قرب الهی خواند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز در ابتدا با اشاره به حضور پرشکوه مردم ایران در مراسم تشییع 175 شهید غواص و 100 شهید گمنام گفت: بار دیگر شاهد بودیم که مردم ایران قیامی بزرگ در دفاع از اصول و آرمان‌های اسلام و انقلاب انجام دادند.
وی تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع این عزیزان بار دیگر به دشمنان ثابت کرد که ملت ایران چه با دست‌های بسته و چه با دست‌های باز هرگز در برابر قدرت‌های زورگو و دشمن متجاوز سر تعظیم فرود نمی‌آورند و امروز غواصان دریادل بعد از چندین سال برگشتند تا ما را نجات دهند.
صالحی در ادامه با اشاره به دستاوردهای اداره اوقاف استان البرز گفت:در سال گذشته جز برترین استان ها مورد تقدیر قرار گرفتیم و در بهار امسال شاهد اجرای طراحی با عنوان سوگواره نبوی بودیم که به تصدیق و تائید مردم و دستگاه‌های نظارتی یکی از بهترین برنامه‌های فرهنگی بوده و برای نخستین بار در استان البرز این طرح موفق به جذب بیش از 120 هزار گردشگر شد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز تصریح کرد: امسال نیز برنامه‌های متنوع بسیاری داریم که محوریت آن تحقق تبدیل بقاع متبرکه و امامزادگان به قطب‌های فرهنگی است  و در این راستا طرح‌هایی از جمله راه‌اندازی و توسعه خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه را داریم که این خیمه‌ها در ایام ماه مبارک رمضان با حضور مبلغان مذهبی اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی و پاسخگویی به شبهات دینی مردم می‌کنند.
وی گفت: همچنین برای ایام تابستان طرح نشاط معنوی با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در بقعه 12 امامزاده در استان البرز اجرا می‌شود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز افزود: همچنین در حوزه ترویج فرهنگ وقف دستاوردهای خوبی داشتیم که ثمره آن ثبت 10 وقف جدید از ابتدای سال در استان البرز است.
صالحی گفت: بیشتر نیاز واقفان مربوط به کمک هزینه درمانی و تحصیلی نیازمندان، هزینه زندگی ایتام اناث به شهرستان کرج تا زمان ازدواج ساخت مسجد و حسینیه است.
وی در ادامه به ویژه برنامه‌های اوقاف در ایام ماه مبارک رمضان اشاره  کرد و گفت: در کنار برگزاری خیمه‌های معرفت برنامه‌های فرهنگی متعددی در بقاع متبرکه استان و امامزاده‌ها اجرا می‌شود که در این زمینه از 30 مبلغ مذهبی خارج از استان و مبلغان بومی استفاده می‌کنیم.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز بیان داشت: همچنین در این ایام بیش از 20 محفل انس با قرآن در البرز برگزار می‌شود که برای این منظور از قاریان ممتاز بین‌المللی ایرانی و خارجی از جمله رضا جمعه منصور، علی محمود شمیث و عادل الباز دعوت شده است .
وی در پایان از رسانه‌ها خواست تا در اجرای اهداف معنوی و فرهنگی اوقاف از جمله ترویج فرهنگ وقف و جذب مردم به اماکن متبرکه این اداره کل را همراهی کنند













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن