تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812982125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پارک ماسور با اعتباري معادل دو ميليارد تومان در دست ساخت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ خرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۴۶ب.ظ)
شهردار خرم آباد : پارک ماسور با اعتباري معادل دو ميليارد تومان در دست ساخت است موج - شهردار خرم آباد گفت: پارک ماسور در زميني به مساحت هشت‌ هکتار با داشتن امکاناتي چون وسايل بازي و زمين فوتبال با اعتباري معادل دو ميليارد تومان در دست ساخت است.
به گزارش خبرگزاري موج، يحيي عيدي‌بيرانوند، شهردار خرم‌آباد به همراه رضا حاصلي، سيف‌الدين آشتياني، رضا بيرانوند، جافر وفايي و رستم کوشکي، اعضاي شوراي شهر خرم‌آباد از برخي پروژه‌هاي در حال ساخت شهرداري خرم‌آباد بازديد کردند.
عيدي‌بيرانوند در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت ترمينال برون استاني خرم‌آباد در مورد ساخت پارک ماسور اظهارکرد: پارک ماسور در زميني به مساحت هشت‌ هکتار با داشتن امکاناتي چون وسايل بازي و زمين فوتبال با اعتباري معادل دو ميليارد تومان در دست ساخت است و همچنين در راستاي ساماندهي ورودي‌هاي شهري پارک مسافرپذير کاسيت، واقع در تپه کهريز نيز در زميني هفت‌ هکتاري درحال ساخت است که براي ساخت آن نيز دو ميليارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که چشم‌انداز وسيع و زيبايي به ورودي شهر خرم‌آباد از سمت مسير بروجرد مي‌دهد.
وي در ادامه در خصوص ترمينال شهر خرم آباد گفت: اين ترمينال با اعتباري بالغ بر چهار ميليارد تومان در سه‌طبقه در حال احداث است و اميدواريم تا پايان سال شاهد افتتاح آن باشيم، ضمن اينکه پل مازيار نيز در نزديکي اين ترمينال با دو ميليارد تومان اعتبار در حال احداث است که اميدواريم با بهره‌برداري از آن شاهد کاهش ترافيک مرکز شهر و توسعه تسهيل عبور و مرور شهري باشيم.
وي در شهردار خرم‌آباد با بيان اينکه باغ پرندگان خرم‌آباد به مساحت دو هکتار و داشتن سه‌برکه با دو ميليارد تومان اعتبار در دست احداث است، متذکر شد: پهناورترين آبشار شهري کشور بين محله جهادگران و تپه کيو با 120 متر پهنا و 33 متر ارتفاع و با برکه‌اي 1500 متري و با يک ميليارد و 200 ميليون تومان اعتبار در حال احداث است و در نزديکي اين آبشار نيز پل جهادگران پس از سال‌ها بلاتکليفي با 11 ميليارد تومان اعتبار در چهار‌دهنه در دست ساخت است که با بهره‌برداري از آن شاهد تسهيل عبور و مرور شهري در محله جهادگران به سمت فلک‌الدين هستيم.
وي همچنين ساخت پارک 44 هکتاري بوستان و آبشار طلايي دره‌گرم را از مهم‌ترين پروژه‌هاي شهرداري در جهت رفاه و تفريح شهروندان برشمرد و افزود: اعتبار ساخت اين پارک بزرگ 10 ميليارد تومان است و در آن در کنار آبشار طبيعي و کم نظير باغ ايراني، پيست دوچرخه‌سواري، بازارچه سنتي، آب‌نما، زمين تنيس و اماکن خدماتي ديگري در نظر گرفته شده است، ضمن اينکه شهرداري خرم‌آباد در نظر دارد، با ساماندهي اطراف پل‌شاپوري خرم‌آباد فضاي سبز زيبايي در حاشيه آن ايجاد کند و بزرگ‌ترين درياچه مصنوعي غرب کشور را در آن احداث کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن