تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820320661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور فرماندار خرم آباد۱۲ طرح تولیدی کشاورزی افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


با حضور فرماندار خرم آباد۱۲ طرح تولیدی کشاورزی افتتاح شد استان‌ها > لرستان - فرماندار خرم‌آباد در جریان افتتاح ۱۲ طرح تولیدی شهرستان گفت : در بخش دام و طیور ۷ طرح و در بخش آب و خاک ۵ طرح به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرآنلاین،، فرماندار خرم‌آباد در جريان افتتاح ۱۲ طرح توليدي شهرستان گفت : در بخش دام و طيور ۷ طرح و در بخش آب و خاك ۵ طرح به بهره برداري رسيد. حبيب‌اله خجسته پور گفت : با افتتاح ۵ طرح پرورش مرغ گوشتي ساليانه ۶۰۰ هزار قطعه مرغ گوشتي با ظرفيت اسمي ۹۹۰ تن گوشت سفيد به توليد اين شهرستان اضافه مي گردد . خجسته پور افزود : يك طرح پرورش شتر مرغ با ظرفيت ۱۰۰ قطعه و با توليد ساليانه ۱۵ هزار و ۳۰۰ تن به بهره برداري رسيده است .
وي در ادامه گفت : يك واحد پروار‌بندي گوساله به ظرفيت ۴۹ رأس و با توليد اسمي ۴۰ تن گوشت قرمز به بهره برداري رسيد.
فرماندار خرم‌آباد ميزان اعتبار اختصاص يافته به اين ۷ طرح مذكور را ۳۷ ميلياردو ۶۰۰ ميليون ريال ذكر نمود و گفت : ۲۹ ميليارد و ۷۵۰ ميليون ريال از اين تسهيلات از محل صندوق توسعه ملي توسط بانك هاي عامل به اين واحدها پرداخت شده است .خجسته پور در ادامه يادآورشد: با افتتاح اين ۷ طرح زمينه اشتغال ۲۲ نفر فراهم شده است .
وي در ادامه افزود : از ۵ طرح افتتاح شده در بخش آب و خاك، يك طرح باراني و ۴ طرح باراني مي باشند .فرماندار خرم‌آبادگفت : با افتتاح اين طرح‌ها جمعا ۶۰ هكتار از ارضي كشاورزي اين شهرستان تحت كشت محصولات آبي قرار مي گيرند .
حبيب‌اله خجسته‌پور اعتبار تخصيص يافته به طرح‌هاي حوزه آب و خاك را در مجموع چهار ميليارد و ۳۷۸ ميليون ريال ذكر كرد و گفت : مبلغ سه ميليارد ريال از اين اعتبارات توسط صندوق حمايت بخش كشاورزي به صورت يارانه و بلاعوض به بهره برداران پرداخت شده است كه زمينه اشتغال ۱۲ نفر را فراهم نموده است. 4646

کلید واژه ها: استان لرستان -




پنجشنبه 28 خرداد 1394 - 08:55:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن