تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820209205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توييتر نويس مشهور ترکيه: اردوغان تصميم گرفته به سوريه حمله کند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: توييتر نويس مشهور ترکيه: اردوغان تصميم گرفته به سوريه حمله کند
اردوغان برای حمله موشکی و همچنین حملات سنگین توپخانه ای علیه مناطق تحت کنترل داعش، برنامه ریزی کرده است تا بدین ترتیب زمینه را برای بیان این مساله که اگر از داعش حمایت می کرد، با آن مقابله نمی کرد، آماده کند. این اقدام، برای فرار از ارتباط وی با محموله های تسلیحاتی که از ترکیه به سوریه منتقل شده و همچنین فرار از اقداماتش در تجارت نفت با تشکیلات داعش است.
کد خبر: ۵۰۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷ - 17 June 2015


توییترنویس مشهور ترکیه که از بسیاری از تصمیمات رئیس جمهور این کشور قبل از علنی شدن آگاه است، از تصمیم رجب طیب اردوغان برای حمله به خاک سوریه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری لبنانی آسیا نیوز، «فواد عونی» که به دقیق بودن توییت هایش معروف است و در آنها مسائل زیادی را از پشت پرده حکومت اردوغان برملا کرده و از بسیاری از تصمیمات وی قبل از علنی شدن آگاه است،گفت: «رجب طیب اردوغان تصمیم گرفته است به خاک سوریه حمله کند و ارتش این کشور، کسب آمادگی های لازم را برای این منظور آغاز کرده است.»

فواد عونی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «اردوغان در جلسه شورای امنیت ملی، که پنج شنبه گذشته برگزار شد، تصمیم حمله به خاک سوریه را اتخاذ کرد.»

وی با تاکید بر اینکه‌ ارتش ترکیه برای اجرای دستورات، در حال آماده کردن تجهیزات است، گفت کسانی که وی آنها را «رهبران عمیق» خواند، پس از شکستی که در انتخابات متحمل شدند، تصمیم گرفتند کشور را به سمت هرج و مرج سوق دهند.

فواد عونی در ادامه نوشت: هاکان فیدان رئیس سرویس اطلاعاتی وفریدون سینیرلی اوغلو مشاور وزیر خارجه ترکیه، برای اتخاذ این تصمیم فشارهایی اعمال کردند.»

وی اضافه کرد: مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه نیز در نشست غایب بود.

عونی افزود: اردوغان برای حمله موشکی و همچنین حملات سنگین توپخانه ای علیه مناطق تحت کنترل داعش، برنامه ریزی کرده است تا بدین ترتیب زمینه را برای بیان این مساله که اگر از داعش حمایت می کرد، با آن مقابله نمی کرد، آماده کند. این اقدام، برای فرار از ارتباط وی با محموله های تسلیحاتی که از ترکیه به سوریه منتقل شده و همچنین فرار از اقداماتش در تجارت نفت با تشکیلات داعش است.

فواد عونی تاکید کرد: اردوغان احساس کرده که در حال رانده شدن به حاشیه و انزواست و زمان محاکمه اش نزدیک شده است.

وی با بیان اینکه این احتمال وجود دارد که ارتش (ترکیه) مانع اجرای این نقشه (حمله به خاک سوریه) شود، افزود: در هر حال، فیدان وسینیرلی اوغلو، کار خود را انجام دادند.

فواد عونی در پایان با اشاره به اینکه، « آفکان آلا» وزیر کشور سابق ترکیه در نشست مذکور حضور داشته، گفت: طرح تبدیل ترکیه به جویباری از خون، از زیر دست او می گذرد .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن