تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820994633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام بيش از ۱۵۰۰ مبلغ ديني ويژه رمضان به مناطق مختلف لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ خرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۴۶ب.ظ)
مدير کل تبليغات اسلامي لرستان: اعزام بيش از ۱۵۰۰ مبلغ ديني ويژه رمضان به مناطق مختلف لرستان موج - خرم‌آباد - مدير کل تبليغات اسلامي لرستان از اعزام 1540 مبلغ ديني بومي و غيربومي ويژه رمضان به مناطق مختلف استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سعيد مهدوي‌امين، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان، امروز، 27 خرداد، در همايش «طلايه‌داران تبليغ» استان لرستان که در محل اداره کل تبليغات اسلامي برگزار شد، در سخناني با بيان اين‌که همايش طلايه‌داران تبليغ در سراسر کشور برگزار مي‌شود، گفت: اين همايش براي آمادگي مبلغان بومي و غيربومي برگزار شده است، به‌طوري‌که امسال ما با همت سازمان تبليغات، اوقاف، دفتر مراجع تقليد و گروه‌هاي جهادي 500 مبلغ را از خارج استان دعوت کرده‌ايم.
وي با بيان اين‌که ما يک ظرفيت 640 نفري از مبلّغان در سطح استان داريم، افزود: از ظرفيت تمام مبلّغان استان استفاده خواهيم کرد، البته در رمضان امسال نيز از وجود 400 بانوي مبلّغ استفاده خواهيم کرد.
مهدوي فعاليت‌هاي قرآني را از ديگر برنامه‌هاي ادار‌ه‌کل تبليغات اسلامي استان اعلام کرد و ادامه داد: برپايي جلسات قرائت، روخواني و روان‌خواني از برنامه‌هاي ما در طول ماه رمضان خواهد بود، کما اينکه برنامه جزءخواني قرآن هر روز از صدا و سيماي استان پخش خواهد شد.
وي گفت: امسال 30 مفسر قرآن به 30 استان کشور اعزام مي‌شوند که لرستان نيز از وجود مفسر ويژه قرآن بهره‌مند خواهد شد.
مدير کل تبليغات اسلامي لرستان با بيان اين‌که تبليغ و رمضان با هم عجين هستند، ادامه داد: علماي شيعه ما در ساليان گذشته از رمضان بهترين بهره را مي‎بردند، لذا حوزه‌هاي علميه ما در ماه رمضان تعطيل مي‌شود و همه به‌سمت تبليغ مي‌روند.
وي اضافه کرد: بحث‌هاي اعتقادي و اخلاقي، تشکيل جلسات قرآني، احکام و فقه، سياست‌هاي کلي نظام و پرسش و پاسخ با جوانان، بحث زکات، رعايت نکات ايمني در جاده‌ها و توجه به مقررات از مهمترين برنامه‌هاي مبلّغان است، کما اينکه اخلاق مردم وابسته به نصايح مبلّغان است.
مهدوي‌امين با بيان اين‌که روحانيت بايد نسبت به آن چيزهايي که در جهان اسلام مي‌گذرد حساس باشد و سياست‌هاي کلان کشور را بيان کند، ادامه داد: در شرايط کنوني مسئله هسته‌اي يک بحث حساس است، لذا مبلغان بايد با توجه به مطالبات مردم و حمايت از تيم مذاکره کننده هسته‌اي، خطوط قرمز اين مذاکرات اعم از برداشته شدن يک‌جاي تحريم‌ها، عدم بازديد از مراکز نظامي را بيان کنند.
مدير کل تبليغات اسلامي لرستان در خاتمه با اشاره به اين‌که حجت‌الاسلام قرائتي همه ساله درباره رمضان يک بيانيه دارند، افزود: در اين بيانيه آمده است ماه رمضان ماه قرآن است، شرف قرآن در رمضان است، لذا مبلغان بايد نسبت به بحث‌هاي قرآني؛ به‌ويژه بحث تفسير اهتمام ويژه داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن