تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820118481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه شهرکرد:رفع محرومیت چهارمحال وبختیاری نیازمند توجه ویژه دولت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: امام جمعه شهرکرد:رفع محرومیت چهارمحال وبختیاری نیازمند توجه ویژه دولت است استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - حجت الاسلام محمدعلی نکونام در نشست شورای اداری این استان که با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر نیرو برگزار شد، افزود: توسعه نیافتگی چهارمحال وبختیاری باید از همه جهات مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش ایرنا،وی گفت: اقدامات خوبی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در این استان انجام گرفته اما کافی نیوده و نتوانسته آثار محرومیت را از این استان بزداید.

نکونام با اشاره به حدیثی از امام علی علیه السلام بر ضرورت توجه مسئولان به اوضاع مردم تاکید کرد و افزود: دولتمردان باید هر آنچه برای خود می پسندند، برای مردم هم بپسندند.



ضعف زیرساختها مانع توسعه چهارمحال و بختیاری شده است

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: ضعف زیرساختها به ویژه زیرساختهای حمل و نقل ریلی و جاده ای، توسعه این استان را به تاخیر انداخته است.

مجید جلیل سرقلعه افزود: ظرفیتهای بسیاری درچهارمحال و بختیاری وجود دارد اما نبود زیرساختهای لازم مانع توسعه این استان شده است.

وی گفت: با این وجود با تدبیر دولت یازدهم این استان از رکود خارج شده و در مسیر روبه رشدی قرار گرفته است.

جلیل با تاکید بر توسعه حمل و نقل ریلی در این استان، تصریح کرد: توسعه زیرساختهای جاده ای، توریسم و گردشگری، مدیریت آب و استفاده از جذابیتهای روستایی از مهمترین اولویتهای استان به شمار می رود.

نماینده مردم لردگان خاطرنشان کرد: اگر دولت در توسعه زیرساختهای استان اهتمام به کار نگیرد، محرومیت چهارمحال و بختیاری همچنان ادامه می یابد.





ضرورت اصلاح تقسیمات کشوری در چهارمحال و بختیاری

نماینده مردم شهرستانهای اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی نیز اشتغال را مهمترین دغدغه مردم این استان دانست و گفت: بیش از 50 درصد دانش آموختگان این استان بیکار هستند.

حمیدرضا عزیزی فارسانی، اصلاح تقسیمات کشوری در استان را از دیگر مطالبات مردم دانست و کمک به توسعه راه ها، توسعه فضاهای دانشگاهی، جلوگیری از خشکیدگی جنگلهای بلوط و پاسخگویی به مطالبات مردم در حوزه آب را از مهمترین مسائل این استان برشمرد.

به گزارش ایرنا، نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری عصر سه شنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری و حمید چیت چیان وزیر نیرو در فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد.

معاون اول رییس جمهوری برای افتتاح و بازدید از طرح های در دست اجرای دولت در چهارمحال وبختیاری به این استان سفر کرد. 4646



چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 13:56:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن