تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819010899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجهيز رودخانه‌هاي مازندران به امکانات گردشگري آبي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ خرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۴۳ق.ظ)
تجهيز رودخانه‌هاي مازندران به امکانات گردشگري آبي موج - مديرکل اداره ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان مازندران از تجهيز رودخانه‌هاي اين استان به امکانات گردشگري آبي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، دلاور بزرگ نيا، مديرکل اداره ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان مازندران، اظهار داشت: با توجه به وجود دريا و سواحل زيبا در سراسر طول استان مازندران همواره استفاده از اين جاذبه‌هاي گردشگري مورد توجه گردشگران بوده است.
وي ادامه داد: موضوع توسعه صنعت گردشگري دريايي در استان مازندران هم اکنون مورد توجه مسوولان استاني واقع‌شده و اقدامات قابل‌توجهي نيز طي سال‌هاي اخير در اين راستا صورت گرفته است.
بزرگ نيا خاطرنشان کرد: اما؛ بايد توجه داشت که علاوه بر توسعه گردشگري دريايي، توسعه گردشگري آبي در نقاط مختلف استان نيز در دستور کار اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان قرار گرفته است.
وي تصريح کرد: در استان مازندران تعداد زيادي رودخانه پرآب، درياچه پشت سد و آب‌بندان وجود دارد که بهره‌برداري گردشگري از آن‌ها تاکنون مورد توجه نبوده است
مديرکل اداره ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان مازندران در ادامه سخنان خود گفت: بنابراين قصد داريم علاوه بر دريا و سواحل امکانات گردشگري را در رودخانه‌ها و درياچه‌هاي پشت سد استان مازندران نيز ايجاد کنيم.
بزرگ نيا، راه‌اندازي رفتينگ (قايقراني در امواج خروشان) در رودخانه هراز را يکي از مهم‌ترين اقدامات در اين راستا دانست و گفت: اين اقدام که سال گذشته صورت گرفت بسيار مورد استقبال گردشگران واقع شد و قصد داريم امسال نيز شرايطي فراهم کنيم تا گردشگران بتوانند در رودخانه‌هاي استان به تفريح بپردازند.
وي يادآور شد: اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان مازندران از سرمايه‌گذاران بخش خصوصي به‌منظور ايجاد امکانات گردشگري در کنار درياچه‌هاي پشت سدها، آب‌بندان ها و رودخانه‌هاي استان صددرصد حمايت خواهد کرد.
وي اظهار اميدواري کرد: با ورود سرمايه‌گذاران بخش خصوصي بتوانيم در ارائه خدمات گردشگري به مسافران تابستاني بهتر عمل کنيم.
اين مقام مسوول در استان مازندران تأکيد کرد: با استفاده از ظرفيت گردشگري آبي استان که شامل دريا، سواحل، رودخانه‌ها، درياچه‌هاي پشت سدها، آب‌بندان و تالاب‌ها مي‌شود مي‌توانيم خدمات گردشگري مناسبي را در سطح استان به گردشگران ارائه دهيم.
وي همچنين در ادامه سخنان خود گفت: هم اکنون استان مازندران براي پذيرايي از گردشگران تابستاني آماده است و در اين راستا هماهنگي‌هاي لازم در تمام بخش‌هاي استان به عمل آمده است.
مديرکل اداره ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان مازندران يادآور شد: در طرح‌هاي سالم‌سازي دريا در نوار ساحلي امکانات لازم براي گردشگراني که قصد سفر به دريا را دارند هم اکنون فراهم است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن