تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820736353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی و مدیرعامل پانا درسمنان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دقایقی پیش صورت گرفت؛ حضور قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی و مدیرعامل پانا درسمنان خبرگزاری پانا: قائم مقام معاون پروزیر در سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران و مدیرعامل خبرگزاری پانا از دقایقی پیش در سازمان دانش آموزی استان سمنان حضور یافتند.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۷ خرداد ساعت 11:05

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، این سفر یک روزه به منظور بررسی وضعیت فعالیت مدیریت دانش آموزی استان سمنان و خبرگزاری پانای این استان انجام شده است.
داوود روستایی و محمدکاظم دهقانی ضمن بازدید از قسمت های مختلف ساختمان ستادی مدیریت دانش آموزی استان سمنان، بر ضرورت استفاده مناسب از فضای این ساختمان تأکید کردند.
قائم مقام معاون وزیر آموزش و پرورش در سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران در این بازدید ضمن بررسی راه های مختلف درآمدزایی و ایجاد درآمد پایدار برای مدیریت دانش آموزی استان سمنان بر ضرورت حضور پرشور دانش آموزان در این مکان تأکید کرد.
داوود روستایی با اشاره به اینکه دانش آموزان موجب پویایی هرچه بیشتر فضای مدیریت دانش آموزی استان سمنان خواهند شد تصرح کرد: باید با جذاب کردن فضای سازمان دانش آموزی اردوهای یک روزه دانش آموزی در محوطه این سازمان در استان سمنان برگزار شود.
وی ایجاد سالن بزرگ جلسات و سینما به ظرفیت 100 نفر، ایجاد خوابگاه با ظرفیت 50 نفر و نیز ایجاد فضای شادی و نشازپط برای دانش اموزان را از مهمترین نیازهای ساختمان موجود سازمان دانس آموزی استان سمنان عنوان و تصریح کرد: سازمان دانش اموزی کشور مصمم است تا این امکانات را در این مکان فراهم سازد.
مدیرعامل خبرگزاری پانا نیز در این بازدید ضرورت فعالیت مدیریت دانش آموزی استان سمنان در راستای رسالت اصلی خود تأکید کرد.
محمد کاظم دهقانی افزود: نباید فعالیت سازمان دانش آموزی رنگ و بوی کانون های فرهنگی معاونت پرورشی به خود بگیرد؛ بلکه این مکان باید مرکز تربیت اجتماعی دانش آموزان بایشد و باید از موازی کاری ها در این زمینه پرهیز شود.
وی بر ضرورت تأمین نیروی انشسانی مورد نیاز مدیریت دانش آموزی استان سمنان و خبرگزاری پانا تأکید کرد و گفت: یک مجموعه با نیروی انسانی توانمند خود می تواند فعالیت مطلوب داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن