تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805789343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانیه تشکل‌های دانشگاه‌آزاد در حمایت از تغییرات ساختاری اخیر دانشگاه


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: بیانیه تشکل‌های دانشگاه‌آزاد در حمایت از تغییرات ساختاری اخیر دانشگاه
بیش از 200 فعال تشکلهای دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص حمایت از تغییرات ساختاری و مدیریتی اخیر دانشگاه بیانیه صادر کردند.
آفتاب : به گزارش آفتاب به نقل از برنا  متن بیانیه به شرح زیر است:


استاد فرزانه  جناب آقای دکتر میرزاده


ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی


با سلام و عرض تبریک به مناسبت دومین سالگرد حماسه 24 خرداد ماه 92، به تمامی زحمت کشان مجموعه ی بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مجموعه ای همسو و حامی دولت و بخصوص حضرتعالی که به شایستگی تمام و کمال آرامش همراه با نشاط را به دانشگاه آزاد برگرداندید. در چنین روزی که  با رای تاریخی مردم، برگ تازه ای از تاریخ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رقم زده شد، وفضای اعتدال و آرامش را برای کشورمان به ارمغان آورد. لذا بهانه ای فراهم شد ما به عنوان قسمتی کوچکی از مجموعه ی بزرگ فعالین تشکل های دانشجویی دانشگاه های آزاد مواردی را من باب قدردانی از  عنایت حضرتعالی که در این مدت چند ماه اخیر در مورد فعالین دانشجویی قرار گرفته است را به سمع برسانیم و امیدوار به استمرار آن در آینده هستیم.


1.از ابتدای حضور حضرت عالی در راس دانشگاه آزاد اسلامی همواره حمایت پدرانه خود را از فعالین تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد داشته و تاکید بر حضور تمامی سلایق سیاسی در این مجموعه با رعایت چهارچوب دانشگاه آزاد، توزیع عادلانه ی امکانات بین همه ی تشکل ها و همواره محور کار را در شفاف سازی،قانون گرایی و عدالت محوری داشتید، که این خود نشانه ی دور شدن دانشگاه آزاد از سیاست زدگی و حاکم شدن اعتدال در آن می باشد.


2.با توجه به سیاست جدید دانشگاه آزاد در جهت کوچک سازی و چالاکسازی مجموعه ی معاونت ها و سازمان مرکزی در راستای طرح تجمیع دو و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفته است، علی رغم ادغام 15 معاونت به 9معاونت و کاهش واحد های ستادی،اداره کل تشکل ها به عنوان واحد مستقل و زیرمجموعه ی ریاست حفظ گردید که این نشان دهنده ی توجه و عنایت وافر جنابعالی به این مجموعه و فعالین  دانشجویی است  که جای بسیار قدر دانی دارد.


3. نگاه همیشگی حضرتعالی بر دور بودن مجموعه ی دانشگاه آزاد از سیاست زدگی و و حاکم بودن فضای علمی بر این دانشگاه بوده است، لذا با تصمیم اخیر در حذف نیروهای افراطی  فرصت طلب  از  اداره کل تشکل ها که با رفتار نامناسب موجب ایجاد اختلاف بین فعالین دانشجویی و سلب آرامش از فضای مناسب ایجاد شده بود، این عمل باعث برگشت آرامش به این مجموعه گردید و موجبات رضایتمندی فعالین را فراهم ساخت.


 4. در دوسال اخیر که دانشگاه آزاد با ریاست جنابعالی همراه بوده است، با انتصاب معاونت ها و مدیران توانمند،بخصوص معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد که با فعالیت های  چشمگیر و افزایش بودجه های فرهنگی و جایگزینی خردگرایی جمعی بجای سلیقه محوری در قالب شوراهای راهبردی فرهنگی  صورت گرفته ،یک انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد محسوب، و شاهد رخداد های بزرگ فرهنگی کشور با محوریت دانشگاه آزاد بودیم که این تحولی بزرگ در دانشگاه آزاد اسلامی بوده  و در آستانه ی تغییرو تحولات در دانشگاه آزاد موجب شائبه هایی گردیده بود که نکند مدیران و واحدهای موفق دستخوش تغییر شوند که با حمایت شما از این حوزه جای هیچ نگرانی را باقی نگذاشت که  جای قدردانی از حضرتعالی و مسئولین این حوزه را داریم.


در پایان همانگونه که فعالین و تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد نقش پر رنگی در خلق حماسه ی 24 خرداد داشته اند و در حال حاضر هم در دومین سالگرد این حماسه ، ضمن حفظ استقلال خود همواره از سیاست های دولت تدبیر و امید که باعث بوجود آمدن فضای نسبتا باز و بازگشت نشاط سیاسی به دانشگاه ها گردید حمایت، و از تلاش دولت در جبهه ی سیاست خارجه  و 




تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن