تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820547026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش وسیله ای برای رفع نیازهای حقیقی اجتماع بشمار آید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آموزش و پرورش وسیله ای برای رفع نیازهای حقیقی اجتماع بشمار آید خبرگزاری پانا: رییس آموزش و پرورش شهرستان خمین:خبرگزاری پانا: رییس آموزش و پرورش شهرستان خمین گفت: آموزش و پرورش نه تنها می تواند در رشد اخلاقی، رفتاری و حتی جسمانی افراد مؤثر باشد، بلکه وسیله ای در جهت رفع نیازهای حقیقی و مصالح اجتماعی به شمار می آید.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۷ خرداد ساعت 08:35

خبرگزاری پانا+ آموزش و پرورش وسیله ای برای رفع نیازهای حقیقی و مصالح اجتماعی بشمار آید

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، مهدی محمدی در دویست و بیست و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خمین افزود: نقش آموزش و پرورش نه تنها در عینیت بخشیدن به زندگی مادی و معنوی فرد متوقف و محدود نمی شود بلکه تمام شئون اجتماعی وی را در بر می گیرد و عامل رشد و تحول اساسی جامعه می شود.
وی ادامه داد: اینکه دانش آموز فرصت های آزاد خود را به دنبال چه طرح و برنامه ای می رود و فکر خود را کجا مشغول می کند اهمیت زیادی دارد چرا که این راهبری به طور مستقیم در شخصیتش اثر دارد.
رییس آموزش و پرورش شهرستان خمین اظهار داشت: برای رسیدن به آگاهی و سواد، بینش و ضرورت آموزش و پرورش به تلاش در جهت رسیدن به دانایی و توانایی است.
محمدی اظهارداشت : باید زمینه و بستری فراهم کرد تا دانش آموزان با علاقه و با نشاط فراوان به کلاس های اوقات فراغت روی آورند و با تاثیر گذاری این کلاس ها در روحیه و درون نوجوانان وجوانان، شخصیت آنها نیز با ثبات تر و عمیق تر شود.
وی اضافه کرد: با پیشرفت علم و تکنولوژی، بحث غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان نیز تنوع بیشتری دارد و می توان از این فرصت به عنوان یک چرخه اقتصادی و کار آفرینی استفاده کرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خمین از تشکیل و فعال شدن شش پایگاه ثابت ثبت نام طرح اوقات فراغت دانش آموزان در خمین خبر داد و گفت: زمینه های کلاس های اوقات فراغت در تابستان امسال در حوزه دینی مذهبی، هنری، ورزشی و علمی برای بیش از چهار هزار دانش آموز دیده شده است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن