تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820007167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پورحیدری: فرصت برای استقلال هدر رفت


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پورحیدری: فرصت برای استقلال هدر رفت




عضو سابق هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: اختلافی با وزارت ورزش و جوانان نداشتم و اینکه حالا در این جمع نیستم مهم نیست و مهم موفقیت استقلال است.





خبرگزاری فارس: منصور پورحیدری درخصوص انتخاب اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: در هر صورت زمانی که آقای سجادی مسئولیت امور را برعهده گرفتند گفتند که می‌خواهند اعضای هیأت مدیره را تغییر بدهند، ولی آرزوی من این است که استقلال هرچه سریع‌تر شکل بگیرد و هرچه سریع‌تر تکلیف سرمربی تیم مشخص شود تا فرصت‌های خوب را از دست ندهند.

پورحیدری درخصوص غیبت خود در بین اعضای هیأت مدیره جدید گفت: من نظر خاصی در این مورد ندارم. یک روز بوده‌ام، یک روز نبوده‌ام. دیگران می‌آیند با فکرهای تازه و مطمئناً کمک می‌کنند. کردنوری قبلا خودش مدیر خوبی بوده است و یکی از قدیمی‌ها محسوب می‌شود. مسعود معینی هم یک شخص فنی است و نجف‌نژاد هم کم‌کم کار را یاد گرفته است، البته من بقیه اعضا را نمی‌شناسم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اختلافی با وزارت ورزش و جوانان داشت یا خیر، گفت:‌ اختلافی با وزارتخانه نداشتم و البته این مسئله مهمی هم نیست. نفراتی قبلاً بوده‌اند و تعدادی هم بعداً اضافه خواهند شد. فقط مهم اسم استقلال است که امیدوارم این تیم موفق شود.

پورحیدری درخصوص اینکه حالا نظرش برای اضافه شدن منصوریان به استقالل چیست، گفت: من به باشگاه نفت حق می‌دهم، چون آنها مربی خودشان را می‌خواهند حفظ کنند. نفت جزو 8 تیم برتر آسیا است، ولی من هم شنیده‌ام که یکی از گزینه‌های استقلال سوریان است. به نظرم نباید تنشی به‌وجود بیاید و با این گزینه‌ها باید به فکر آینده بود. انشاءالله استقلال هرچه سریع‌تر شکل بگیرد و تا آخر هفته تکلیف سرمربی روشن شود که اینقدر فرصت‌ها را از دست ندهیم.






تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن