تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803014725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجلس از توضيحات واعظي قانع شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ خرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۵۴ب.ظ)
مجلس از توضيحات واعظي قانع شد موج - نمايندگان مردم در خانه ملت از پاسخ‌هاي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در خصوص دليل قطع و يک‌طرفه شدن تلفن همراه اول، عدم ارسال پيامک و عدم تعيين‌تکليف وضعيت کارگزاران مخابرات روستايي توسط شرکت مخابرات قانع شدند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از مجلس شوراي اسلامي، نمايندگان در نشست علني امروز (سه شنبه 26 خرداد‌ ماه) مجلس شوراي اسلامي، در جريان سوال قاضي‌پور از محمود واعظي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، پس از استماع توضيحات وزير با 101 رأي موافق، 67 رأي مخالف و 12 رأي ممتنع از مجموع 197 نماينده حاضر در صحن از سخنان اين عضو کابينه دولت يازدهم قانع شدند.
براساس اين گزارش عزيز اکبريان در تشريح گزارش کميسيون صنايع و معادن درخصوص سوال ملي نادر قاضي‌پور نماينده اروميه از واعظي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: سوال قاضي‌پور درخصوص دليل قطع و يک‌طرفه شدن تلفن همراه اول، عدم ارسال پيامک و عدم تعيين‌تکليف وضعيت کارگزاران مخابرات روستايي توسط شرکت مخابرات بود.
وي ادامه داد: سوال نماينده اروميه در جلسه مورخ 3 تير سال گذشته با حضور وزير ارتباطات مطرح شد. ابتدا قاضي‌پور در توضيح سوال خود گفت که چرا شرکت مخابرات بدون اطلاع تلفن‌هاي همراه مردم را قطع مي‌کند و چرا سقف مشخص براي يکطرفه کردن تلفن همراه اول تعيين نشده است.
نماينده مردم کرج در مجلس نهم تصريح کرد: قاضي‌پور در ادامه طرح سوال خود از وزير افزود که چرا شرکت مخابرات تلفن همراه اول هزينه پيامک‌هاي ارسالي را از فرستنده اخذ مي‌کند ولي پيام‌ها ارسال نمي‌شود؟ همچنين چرا شرک مخابرات با کارگزاران مخابرات روستايي قرارداد مستقيم نمي‌بندد؟
اکبريان ادامه داد: پس از طرح سوال قاضي‌پور، وزير ارتباطات در پاسخ گفت که مسائل ما با شرکت مخابرات خيلي پيچيده و گسترده‌تر است، ما اميدوار بوديم که خيلي از مسائل را از طريق مذاکره و تفاهم حل کنيم. ابتداي کار اين وزارتخانه را قبول نداشتند و تصميم خود را مي‌گرفتند ولي اکنون همکاري بهتري دارند ولي مشکل برخي بخش‌ها هنوز حل نشده است.
نايب‌رئيس کميسيون صنايع و معادن در مجلس گفت:‌ وزير ارتباطات همچنين درخصوص عدم تعيين سقف مشخص براي يک‌طرفه کردن تلفن همراه اول افزود که اين اقدام به صورت دستي انجام نمي‌شود و اگر بدهي کسي از حد معيني بالاتر رفت از طريق سيستم تعريف شده ابتدا يک پيام هشدار داده مي‌شود و سپس تلفن قطع مي‌شود.
وي ادامه داد: واعظي درخصوص دلايل قطع و وصل شدن تلفن توضيح داد که اين موضوع دو دليل دارد؛ يکي اين که در طراحي اوليه مشکلاتي بوده که در حال رفع آن هستيم و مشکل ديگر اينکه فرکانس‌هايي هستند که در گذشته (50-40 سال پيش) به برخي ارگان‌ها و سازمان‌ها واگذار شده که در برخي مواقع تداخل فرکانسي ايجاد مي‌کنند ولي مشکلي پيش نمي‌آيد.
اکبريان تصريح کرد: وزير ارتباطات درخصوص هزينه پيام‌ کوتاه و به مقصد نرسيدن اين پيام‌ها گفت که از پيام‌هايي که به مقصد نمي‌رسد و پيام تحويل آنها هم نمي‌آيد، هزينه‌اي دريافت نمي‌شود و دليل تاخير در ارسال پيامک نيز ترافيک خط است که سبب مي‌شود پيامک‌ها به تدريج ارسال شوند. در تمام دنيا نيز رويه به همين شکل است.
نايب‌رئيس کميسيون صنايع و معادن مجلس ادامه داد: وزير ارتباطات همچنين درخصوص عدم انعقاد قرارداد شرکت مخابرات با کارگزاران مخابرات روستايي تصريح کرد که در گذشته شرکت مخابرات حاضر نبود که در خصوص کارگزاران مخابرات روستايي مذاکره کند ولي اکنون مشکل تعدادي از کارگزاران حل شده است، در اين‌خصوص پيشنهادي به آقايان کردم که اگر اجرايي مي‌شد داراي کمترين هزينه بود.
وي ادامه داد: در پايان اين نشست مقرر شد که وزير ارتباطات گزارشي از اقدامات انجام شده ارائه دهد، اما قاضي‌پور در تاريخ 24 تير 93 اعلام کرد که از پاسخ‌هاي وزير قانع نشده و به همين دليل سوال جهت بررسي نظر نمايندگان به صحن ارسال مي‌شود.
پس از استماع توضيحات وزير ارتباطات و مادر قاضي پور، رأي گيري صورت گرفت و نمايندگان مطالب مطرح شده از سوي واعظي را قانع کننده دانستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن