تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820398862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسه مدیران کانونهای فرهنگی، تربیتی شهرستان های استان تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جلسه مدیران کانونهای فرهنگی، تربیتی شهرستان های استان تهران خبرگزاری پانا:معاونت فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: در تلاش هستیم که در مناطق آموزش و پرورش یک جریان سازی قوی فرهنگی ایجاد کنیم.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۵ خرداد ساعت 21:45

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرنگار پانا ،با حضور، بیانی، رئـــــــــیس اداره کانونهای وزارت آموزش وپرورش، هاشمی،معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستاهای استان تهران، کارشناس مسئول ، کارشناس و مدیران کانونـــهای شهرستانهای استان تهران ، جلسه مدیران کانونهای فرهنگی تربیتی شهرستانها ، با محوریت بررسی برنامه ها و مشکلات فراروی کانونها در شهرستان پاکدشـــــــــــت برگزار گردید. در این جلسه ، هاشمی به بیان سیاستهای اداره کل در مورد فعالیتهای کانون ها پرداختند و اشاره داشتند ما در تلاش هستیم که در مناطق آموزش و پرورش یک جریان سازی قوی فرهنگی ایجاد کنیم  که لازمه آن بستر مناسب است و نقش کانونها در این زمینه می بایست پررنگ گردد. وی در ادامه افزود:در در جه اول ماباید بتوانیم نگرش مدیران و عوامل در منطقه را تغییر داده و با ارائه برنامه با کیفیت و فعالیت های منســــــجم و موثر باور مثبت را ایجاد کنیم.  هاشمی ، به سیاستها پیش روی  معاونت پرورشی اداره کل شهرستانهای استان تهران اشاره نمودو افزود: باید کانونها ارتباط موثر با اداره قرآن و دارالقران ها داشته باشند  و باکمک  آنها ،انجمن قران و عترت و فعال کردن گروهها ی مختلف از جمله گروه سرود قرآنی ،عترت را دنبال کنیم. معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در ادامه بر پیگیری موارد ذیل نیز تاکید نمودند:راهکارهای انگیزش بخش در نیروی انسانی کانونها، طرح یک روز شاد در کانون،طراحی یک سایت مستقل برای معاونت پرورشی،برگزاری جشنواره توانمندیهای کانونها، استفاده از ظرفیت ماه مبارک رمضان توسط کانونها و تشکیل انجمن سرود و نمایش انجمن تئاتر دانـــــش آموزی. در بخش دیگری از جلسه ،بیانی نیز در سخنانی ،ضمن بیان مشکلات و راهکارهای رفع آنها گفت : یکی از برنامه های وزارتخانه طرح همایش کانونها در شهریورماه باحضور مدیران کانونهای سراسرکشور برگزار میباشد. در پایان این جلسه،حسنوند کارشناس مسئول فعالیتهای اردویی و کانون ها، سیاستهای اجرایی  کانونها رادر تابستان و سال آتی با اشاره به موضوع تفاهم نامه ، نحوه ارزیابی از کانون ها و برنامه های پیش رو مطرح نمودند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن