تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819952038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلیل دستگیری‌های مقامات ارشد دولت قبل ؟


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



دلیل دستگیری‌های مقامات ارشد دولت قبل ؟
روز نو : عضو کمیسیون رهروان ولایت بیان کرد که گرفتن تصمیمات شخصی در زمان مسئولیت و حرکت نکردن در مشی قانون باعث می‌شود که در رسیدگی‌ها و ارزیابی‌های مسئولان بعدی این تصمیمات فراروی از قانون دانسته شود که این موضوع به دستگیری‌های مسئولان ارشد دولتی می‌انجامد که میان مردم و دولت فاصله می‌اندازد. 


اسماعیل جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار نواندیش درباره دستگیری  بقایی از نزدیکان رییس جمهوراسبق و اینکه در ماه‌های اخیر این دومین دستگیری مسئولان ارشد دولت قبل است گفت:مسئولان دولتی اگر در زمان مسئولیت خود رویکردی قانونمدارانه در پیش گیرند، بعد از اتمام دوره‌شان با مشکلات این چنینی روبرو نخواهند شد. 


نماینده مجلس سلیمان اظهار داشت: اما اگر در این مسیر گام برندارند، در زمان مسئولیت تصمیمات شخصی می‌گیرند و به این واسطه مخاطراتی در زمان مسئولیت دولت بعدی برایشان به وجود خواهد آمد. 


وی افزود که این مخاطرات در مورد نحوه‌ رسیدگی‌ها، به حساسیت دولت بعدی نیز بستگی دارد و امکان دارد آن تصمیمات شخصی به صورت فراروی از قانون در نظر گرفته شود و مشکلاتی را به وجود آورد.


این نماینده اصولگرا درباره صحبت‌ها در مورد احتمال ادامه داشتن روند دستگیری‌ها برای دیگر مسئولان  دولت گذشته بیان کرد: شاکیان رحیمی و بقایی هردو از دولت جدید است، البته نباید این تصور به وجود بیاید که همه شکایت‌هایی که از دولت قبلی شده است باعث متهم شدن و دستگیری این افراد خواهد شد. دستگیری‌ها زمانی رخ خواهد داد که فرد متهم دلیل قانع کننده‌ای برای اقدامات خود نداشته باشد.


 عضو کمیسیون برنامه و بودجه بیان کرد: رفتار پسندیده این است که دولت‌ها در هنگامی عهده داری مسئولیت حافظ امانت مردم باشند، به ویژه بخش‌هایی از دولت که بیت‌المال در اختیارشان است.


وی خاطر نشان کرد: انتظاری که از مسئولان وجود دارد این است که نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند، مردم تحلیل و قضاوتشان از دولت‌ها براساس برنامه‌هایی است که در زمان انتخابات از سوی فرد کاندیدا داده می‌شود.


این نماینده مجلس نهم ادامه داد: پایبندی به شعارها در زمان مسئولیت افکار عمومی را نسبت به حکومت خوشبین می‌کند و بی‌توجهی به شعارها میان مردم و دولت شکاف ایجاد می‌کند. 
جلیلی گفت: این اتفاقات باید برای دولت فعلی درس عبرت باشد که در ارزیابی آیندگان، چه دولت آینده و چه مردم، با چنین مشکلاتی روبرو نشود. 




تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن