تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820338915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساکنین روستای آقبلاق مشگین شهر در تشنگی به سر می برند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


ساکنین روستای آقبلاق مشگین شهر در تشنگی به سر می برند استان‌ها > اردبیل - با توجه به تخریب مسیر آب شرب روستای آقبلاق که در 50 کیلومتری مرکز شهرستان قرار گرفته است نزدیک به 2000 نفر از مردم این روستا با کمبود آب در تشنگی به سر می برند.

با توجه به قرار گرفتن شهرستان مشگین شهر در وضعیت جوی و هوای گرم تابستانی آب شرب بیش از هر زمان دیگر برای مردم این شهرستان مورد نیاز است اما متاسفانه در یکی از روستاهای بخش مرکزی( روستای آقبلاق) شهرستان مشگین شهر که در 5 کیلومتری مرکز شهرستان قرار گرفته است به علت ترکیدگی لوله بتنی که محل عبور آب شرب این روستاست با کمبود آب و با سختی امورات خود را سپری می کنند.

به گزارش خبرآنلاین از آنجایی که بیش از 10 روز از زمان قطع آب این روستا سپری شده است اما متاسفانه جهت رفع این مشکل تاکنون هیچ اقدامی قابل قبولی صورت نگرفته است و تنها اقدامی که جهت تامین آب شرب این روستا شده است تحویل آب آشامیدنی با تانکرهای شهرداری است.

براساس اظهارات اعضای این روستا با تعویض قطعه ای از لوله بتنی که تخریب شده است می توان این مشکل را حل کرد اما متاسفانه کسی نیست صدای دو هزار نفر از ساکنان این روستا را بشنود و با تانکرهای آب مردم 350 خانوار را که نزدیک به دو هزار نفر در آن سکونت دارند سیراب می کنند.

 به دنبال قطع آب شرب این روستا ده ها نفر از مردم این روستا به نشانه اعتراض در محل فرمانداری شهرستان تجمع کرده و مشکلات این روستا را پیگیر شده اند.

 گفتنی است به دنبال اعتراضات مردم این روستا دو روز پیش معاون فرماندار شهرستان در این روستا حاضر شده است اما هنوز هیچ اقدامی در این راستا انجام نشده است.



دوشنبه 25 خرداد 1394 - 16:12:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن