تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 27 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799892355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبلیغات، حلقه مفقوده نمایشگاه صنایع دستی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تبلیغات، حلقه مفقوده نمایشگاه صنایع دستی
کد خبر: ۵۰۹۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳ - 15 June 2015


عضو فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس با تاکید براینکه صنایع دستی ایرانی قربانی واردات کالاهای خارجی شده، تبلیغات را عنصر اصلی برای رونق صنایع دستی کشور و جذب تجار و مشتری دانست و گفت: مجلس، دغدغه میراث فرهنگی را دارد و به همین دلیل مدام موضوع «اصلاح ساختار» را مطرح می‌کند.

مهرداد بائوج لاهوتی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت با اشاره به برگزاری بیست‌ و پنجمین نمایشگاه صنایع دستی در تهران، گفت: صنایع دستی ایران قربانی واردات کالا شده است، کالاهایی که در داخل کشور به بهترین شکل امکان تولید دارند و دولت کافیست برای تقویت صنایع دستی ایران، مانع واردات کالاهای کلیدی و به ویژه مدل چینی آن به کشور شود.

برگزاری منسجم و هدفمند نمایشگاه‌ها در جهت تقویت صنایع دستی

نماینده مردم لنگرود در مجلس نهم شورای اسلامی با بیان اینکه از دیگر اقدامات مهمی  که دولت و سازمان میراث فرهنگی می‌توانند برای تقویت صنایع دستی در کشور انجام دهند، برگزاری منسجم و هدفمند نمایشگاه‌ها است، افزود: مثلا نمایشگاه صنایع دستی که اکنون در مصلای تهران در حال برگزاری است می‌تواند در ابعاد وسیع‌تر و با سودآوری و بهربرداری بیشتر برگزار و حتی به مخاطب جهانی معرفی شود.  

عضو فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس نهم شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه این نمایشگاه با وجود این که بیست و پنجمین دوره خود را می‌گذراند اما اقشار مختلف جامعه هنوز آن طور که باید با آن آشنا نیستند و مثلا بنده به‌عنوان کسی که دو دوره از مجلس، عضو فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری هستم، از برگزاری آن اطلاع ندارم و این نشان می‌دهد که متولیان تبلیغات مشخص و درستی در این رابطه نداشتند.

صنایع دستی ایران می‌تواند مشتریان بسیاری میان تجار خارجی داشته باشد

بائوج لاهوتی ادامه داد: متاسفانه حتی مدیران مرتبط، طی یک نامه نگاری مختصر در جریان برگزاری قرار نگرفته‌اند؛ در حالی که باید تاجران و خریداران بسیاری را از سراسر جهان به این نمایشگاه دعوت کرد، چراکه صنایع دستی ایران کم نظیر است و می‌تواند مشتریان بسیاری میان تجار خارجی داشته باشد.

عضو کمیسیون عمران در مجلس نهم شورای اسلامی معتقد است باید برنامه مشخصی برای تبادل با خارجیان و بازدید آن‌ها از غرفه‌های نمایشگاه صنایع دستی داشت تا اتفاق‌های بزرگی در مبحث صادرات صنایع دستی کشور رقم زده شود.

سازمان میراث فرهنگی در گذشته حیات خلوت دولت مردان سابق بود

بائوج لاهوتی به مدیریت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور اشاره کرد و گفت: از زمان حضور آقای سلطانی‌فر در سمت ریاست این سازمان جرقه‌های خوبی زده شده است.

وی با تاکید براینکه مجلس و فراکسیون میراث فرهنگی حساسیت‌های بسیاری برای ایجاد تغییر وضعیت فعلی سازمان میراث فرهنگی دارد، اضافه کرد: این در حالی است که سازمان میراث فرهنگی در گذشته حیات خلوت دولت مردان محسوب می‌شد و در دوران گذشته آقای ایکس که توامان رئیس منطقه آزاد کشور و سازمان میراث فرهنگی بود، عملا به این سازمان توجهی نمی‌کرد.

عضو فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس با بیان اینکه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در گذشته عملا فعالیتی نداشت، به دغدغه‌های مجلس در رابطه با این سازمان اشاره کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی دغدغه میراث فرهنگی را دارد و به همین دلیل مدام موضوع «اصلاح ساختار» را مطرح می‌کند











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن