تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821063993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله محمدی تاکندی: قدرت و موفقیت در وحدت و همدلی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


آیت الله محمدی تاکندی: قدرت و موفقیت در وحدت و همدلی است استان‌ها > قزوین - آیت الله محمدی تاکندی بیان داشت:برای تحقق شعار همدلی و همزبانی نیازمند حفظ وحدت و انسجام نیروها و مسئولان و مردم هستیم چون قدرت و موفقیت در همدلی است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین آیت الله تاکندی در همایش تدبیر وامید در سایه همدلی و همزبانی که به مناسبت سالروز ۲۴ خرداد ماه با حضور حجت الاسلام شوشتری رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور و استاندار قزوین در سالن تربیت معلم شهید رجایی قزوین برگزار شد، اظهارداشت: انقلابی که به رهبری امام راحل به پیروزی رسید امروز توانسته در سایر کشورهای جهان نیز الگوی مردم مظلوم باشد و قیام و تحول ملتها را علیه ظلم و ستم محقق کند.
وی افزود: در انتخابات ۲۴ خرداد ماه وقتی برخی بزرگان رد صلاحیت شدند شاید کسی تصور نمی کرد مشارکت گسترده ای صورت گیرد اما خدا خواست و برخی بزرگان نیز مانند آقای عارف همراهی کردند تا دکتر روحانی بر مسند قوه مجریه قرار گیرد.
نماینده سابق مردم استان در مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: وحدت و انسجام ملی رمز موفقیت کشور است و اگر در کنار هم باشیم قادر خواهیم بود بر مشکلات پیروز شده و در مسیر درست حرکت کنیم.
تاکندی تصریح کرد: از هم جدا نشوید تاآسیب نبینید و اگر یک روز که راست سر کار است چپ ها را کنار بگذارد که این کار را کردند و روزی که چپ و اصلاح طلب در مسند است کاری کند که اصولگرایان را کنار بگذارد راه به جایی نخواهیم برد.
وی اضافه کرد: هنوز کارهای زیادی داریم که باید انجام دهیم تا از مشکلات عبور کنیم و اگر قرار باشد هر کس ساز خود را بزند کار به سرانجام نمی رسد.
وی گفت: شعار همدلی و همزبانی را باید در عمل حفظ کنیم و حال که مردم با رای ۱۸ میلیونی خود کسی را برای اداره کشور برگزیدند باید از این فرصت استفاده کنیم و همراه دولت باشیم تا رئیس جمهور بتواند مشکلات را حل کند.
این مدرس حوزه تصریح کرد: مهمترین وظیفه مسئولان خدمت به مردم است و شما مسئولان باید برای خدمت از یکدیگر سبقت بگیرید نه آنکه کار مردم را رها کنید و بی تفاوت باشید.
آیت الله تاکندی اظهار داشت: باید چپ و راست در کنار یکدیگر قرار گیرد تا انقلاب آسیب نبیند.
وی افزود: چرا عده ای اجازه نمی دهند مذاکرات صورت گیرد و با برداشتن تحریمها گره برخی مشکلات باز شود در حالی که این مذاکرات با نظارت رهبری صورت می گیرد و همه ما تابع ولایت هستیم و باید حامی فرزندان کشور باشیم تا کار به سرانجام برسد.   4646



دوشنبه 25 خرداد 1394 - 12:03:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن