تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820577512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار ايتاليا در مورد پديده مهاجرت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ خرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۱۱ق.ظ)
هشدار ايتاليا در مورد پديده مهاجرت موج - نخست وزير ايتاليا تهديد کرد که اگر اين کشور در مقابله با بحران مهاجرت کمک بيشتري دريافت نکند، طرح ديگري را اجرا خواهد کرد که به ضرر اروپا خواهد بود.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از خبرگزاري فرانسه، ايتاليا با موج فزاينده قايق هاي مهاجران غيرقانوني رو به رو است و مقابله با مهاجران در مرزهاي اتريش و فرانسه طي روزهاي اخير موجب تشديد اين بحران در مرزهاي ايتاليا شده است.
متئو رنزي، نخست وزير ايتاليا، روز گذشته هشدار داد که اگر رم براي مقابله با بحران مهاجرت با کمک و حمايت رو به رو نشود، از طرح ديگري براي مقابله با بحران استفاده خواهد کرد که اجراي آن به ضرر کل اروپا خواهد بود.
رنزي در مصاحبه با روزنامه کوريره دلاسرا تصريح کرد که بحران مهاجرت نبايد دست کم گرفته شود. اين يک مساله جدي است و اجازه بدهيد شفاف اعلام کنم که پاسخ اروپا به اين بحران تاکنون به اندازه کافي خوب نبوده است.
کشورهاي اتحاديه اروپا بر سر طرح پيشنهادي توزيع مهاجران در بين کشورهاي عضو اختلاف نظر دارند، ولي؛ ايتاليا اميدوار است که اين طرح در نشست آتي اتحاديه اروپا که قرار است 25 ژوئن برگزار شود، به نتيجه برسد. بر اساس اين طرح 24 هزار مهاجر بين ساير کشورهاي اروپايي تقسيم خواهند شد.
رنزي گفت: «اگر اروپا همبستگي با ايتاليا را انتخاب کند، خوب خواهد بود ولي در غير اين صورت، ايتاليا طرح ديگري خواهد داشت. اجراي اين طرح در وهله نخست به ضرر اروپا خواهد بود.» وي اشاره اي به جزئيات اين طرح نکرده است.
از ابتداي امسال تاکنون بيش از 57 هزار مهاجر غيرقانوني و پناهجو در دريا نجات يافته و به ايتاليا منتقل شده اند. اين رقم در مدت مشابه سال قبل به 54 هزار نفر رسيده بود.
نخست وزير ايتاليا قصد دارد مساله مهاجرت را در ديدار آتي خود با همتايان فرانسوي و انگليسي مطرح کند. رنزي قصد دارد در خصوص مساله مهاجرت با ژان کلود يونکر، رئيس کميسيون اروپا و آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، نيز رايزني کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن