تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805205371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز عملیات اجرایی 6 مدرسه در جم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آغاز عملیات اجرایی 6 مدرسه در جم خبرگزاری پانا ، فرماندار جم در سومین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان جم با اشاره به 24 خرداد ماه سالروز انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: 24 خرداد ماه 92 نقطه ی عطفی در تاریخ کشور بود و رای بالای مردم به روحانی، رای به عقلانیت، آرامش، توسعه ی اقتصادی، تعامل با دنیا و نفی افراط و تفریط بود .
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۵ خرداد ساعت 10:24

خبرگزاری پانا+آغاز عملیات اجرایی+مدرسه در جم

  به گزارش خبرگزاری پانا ، عبداله نادری با تاکید بر اینکه همه باید در جهت تحقق خواسته ها و آرمان های مردم گام بردارند اظهار داشت: مردم در یازدهمین انتخاب خود برای ریاست قوه مجریه، تحقق خواسته های خود را در اعتماد به جناب آقای روحانی و دولت تدبیر و امید دیدند و همه مسئولان باید در راستای افزایش این اعتماد گام بردارند.
وی افزود: دولت یازدهم در شرایط بسیار سختی سکان مدیریت اجرایی کشور را به دست گرفت و با وجود مشکلات فراوان از تورم بالای 40 درصد گرفته تا فشارهای خارجی، توانسته است در حوزه های مختلف خصوصا بازگرداندن آرامش به اقتصاد، کاهش رشد نرخ تورم، بهداشت و درمان و سیاست خارجی دستاوردهای ارزنده و غیرقابل انکاری را رقم بزند.
 نادری تصریح کرد: دولت تدبیر و امید برآمده از رای میلیون ها ایرانی است و همه باید در جهت تحقق خواست مردم دولت را یاری کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان جم اقدامات دولت طی یک سال اخیر در شهرستان جم را نیز مطلوب توصیف کرد و گفت: تلاش های بسیار خوبی در حوزه ی شهرستان جم خصوصا در موضوع راه، آب، فضای آموزشی و ورزشی و نیز زیرساخت های شهری و روستایی آغاز شده است که برخی از این تلاش ها به بار نشسته است و برخی دیگر نیز طی امسال و سال آینده در چرخه ی خدمت به مردم قرار خواهد گرفت.
نادری آغاز عملیات اجرایی احداث سد سرچشمه جهت تامین آب شرب و صنعت شهرستان جم به میزان 10 و نیم میلیون مترمکعب، آغاز عملیات اجرایی انتقال آب از دریا به شهرستان با اعتبار 1000 میلیارد ریال از مصوبات سفر دولت تدبیر و امید به استان، تامین و تخصیص و برگزاری مناقصه  با اعتبار 195 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای فاز اول راه جم به ریز به طول 4700 متر، تامین و تخصیص و برگزاری مناقصه با اعتبار  200 میلیارد ریال برای اجرای فاز اول پروژه ی آبخیزداری در شهرستان در سال جاری با تعریف حدود 2000 سازه از محل مصوبه 570 میلیارد ریالی سفر دولت تدبیر و امید به استان ، آغاز عملیات اجرایی چندین فضای آموزشی در شهرستان، اجرای 6 پروژه ی چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان و اجرای حجم زیادی از طرح های هادی روستایی بخشی از اقدامات دولت تدبیر و امید در سال 1393 در شهرستان جم بر شمرد.


 رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان جم در ادامه سخنان خود با تقدیر از تلاش های مجموعه مدیریتی و فرهنگیان شهرستان جم افزود: شهرستان جم در حوزه آموزش و پرورش در سال گذشته در استان جایگاه بسیار خوبی را کسب کرد و موفقیت های در خور تحسینی در سطح کشور به دست آورد که نشان از حضور نیروهای پر تلاش، با دانش و عملگرا در مجموعه آموزش و پرورش است.عبداله نادری با اذعان به کمبود شدید فضای آموزشی در شهرستان جم اظهار داشت: متاسفانه در سال های گذشته تدابیر و پیش بینی های لازم برای حوزه ی آموزش و پرورش در شهرستان انجام نشده و برخی اقدامات صورت گرفته نیز بدون کار کارشناسی انجام شده که اکنون مشکلات بزرگی را برای آموزش و پرورش رقم زده است.
وی تصریح کرد: در سال گذشته در بحث افزایش فضای آموزشی پیگیری های خوبی انجام شد و در این راستا عملیات اجرایی 6 مدرسه آغاز شده است که انتظار می رود بخشی از مشکل کمبود فضای آموزشی شهرستان در سال های آتی مرتفع شود.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن