تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804014192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با مصرف بهینه برق پیك تابستان را پشت سر می گذاریم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر دیسپاچینگ و مخابرات برق فارس: با مصرف بهینه برق پیك تابستان را پشت سر می گذاریم خبرگزاری پانا: مدیر دیسپاچینگ و مخابرات شركت برق منطقه ای فارس رشد صنایع مادر و پایه همچون برق در استان فارس را چشمگیر دانست و افزود : فارس، سالها چون نگینی در خشان در عرصه فرهنگ و هنر نورافشانی می كند و نقش جاودانی در تاریخ این مرز و بوم به جای گذاشته است .
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۵ خرداد ساعت 09:17

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزری پانا، غلامرضا نصیری اظهار داشت: یكی از صنایع توسعه یافته در سالیان گذشته صنعت برق است، انرژی برق یكی از مهمترین پدیده های صنعتی در جهان امروز به شمار رفته كه همواره فكر كارشناسان و پژوهشگران را به خود جلب كرده است ، نصب و راه اندازی مولدهای برق ، از دیر باز در راس كارها قرار گرفته و سیر تكاملی این صنعت بسیار چشمگیر بوده است.
مدیر دیسپاچینگ و مخابرات برق فارس با اشاره به توسعه برق در فارس خاطر نشان ساخت: توسعه صنعت برق در كشور پهناور ایران اسلامی،براساس تقسیمات موجود در سطح استانها به صورت متمركز وبا ارتباطی كه با شبكه های سراسری برقرارمی شود،تقویت و تامین می گرددبی شك یكی ازمناطق مهم توسعه یافته كه اجرای پروژه های برق‌رسانی در آن با موفقیت مواجه بوده است برق منطقه‌ای فارس می باشد.
وی رشد صنایع مادر و پایه همچون برق در استان فارس را چشمگیر دانست و افزود : فارس، سالها چون نگینی در خشان در عرصه فرهنگ و هنر نورافشانی می كند و نقش جاودانی در تاریخ این مرز و بوم به جای گذاشته است البته رشد صنایع مادر و پایه نظیر برق ، در كنار مواهب و منابع موجود در استان چشمگیر بوده است اگر چه تا دست یافتن به شرایط مطلوب ، كم و كاست های فراوان وجود دارد .
مهندس نصیری از شركتهای برق منطقه ای سراسر كشور، به عنوان كارگزاران وزارت نیرو ، یا به عبارتی نمایندگان دولت و نظام كارآمد جمهوری اسلامی ایران نام برد كه مسئولیت خطیر تامین برق مطمئن و پایدار برای عموم مشتركان را به عهده دارند .
وی یادآور شد: در همین راستا و به علت فراگیر بودن خدمات گسترده و حیاتی صنعت برق، شركت برق منطقه ای فارس خود را ملزم می داند ضمن برآورده شدن الزامات تعیین شده و بهبود مداوم سیستم كیفیت، برق پایدار و مطمئن را در اختیار مشتركین خود در تعرفه های مختلف صنعتی، كشاورزی، خانگی، تجاری و عمومی قرار دهد.
نصیری به میزان تولید برق توسط نیروگاه های داخل استان اشاره كرد و اظهار داشت: در سال ۱۳۸۴ ظرفیت تولید نیروگاه های داخل استان حدود ۱۱۷۰ مگاوات برق بود ، لذا برق فارس در راستای اهداف از پیش تعیین شده ، تمام توان و امكانات خود را برای احداث و گسترش تاسیسات و تجهیزات صنعت برق ، بكار گرفته است و كوشش دارد بمنظور برقراری رفاه هر چه بیشتر هموطنان ازهیچ كوششی فروگذار ننماید لذا در سال جاری،با همت وتلاش متخصصین این صنعت،ظرفیت تولید نیروگاه های استان را به۵۷۰۰ مگاوات رساند.
مهندس نصیری از مردم فهیم و ولایت مدار استانهای فارس و بوشهر درخواست كرد: مردم عزیز در تابستان پیش رو با همكاری و همدلی خود و مصرف درست و بهینه برق، شركت برق منطقه ای فارس را در جهت تامین برق پایدار و مطمئن، یاری رسانند انشاءالله با همت و یاری شما مردم ، همواره شاهد موفقیت صنعت برق كشور در عرصه های مختلف خدمتگزاری و سازندگی ، در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن