تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803640936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موضع‌گیری صریح رییس‌جمهور کشورمان درباره مذاکرات هسته‌ای/ اساس نصیحت با تخریب مغایرت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: موضع‌گیری صریح رییس‌جمهور کشورمان درباره مذاکرات هسته‌ای/ اساس نصیحت با تخریب مغایرت دارد
رییس‌جمهور گفت: برای برداشتن تحریم‌ها تلاش می‌کنیم اما در برابر هیچ ابرقدرتی سرخم نخواهیم کرد و ما فقط در برابر خداوند سر تعظیم فرود می‌آوریم.
به گزارش نامه نیوز،  حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز یکشنبه در دیدار علما، ایثارگران و برگزیدگان استان خراسان شمالی که در بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: ما همه تلاش خود را بکار می‌گیریم تا با تحریم ظالمانه مقابله و مبارزه کنیم و در یک مذاکره ای که منطق بر آن حاکم باشد، منافع خود را پیش ببریم.


وی با تاکید بر این‌که «مذاکره کنندگان ایرانی با منطق، اقتدار و قدرت در مذاکرات شرکت کرده‌اند و هرگز تهدید در میز مذاکرات نبوده است»، گفت: ما راهمان را در مذاکرات ادامه می‌دهیم و البته به رغم تداوم تحریم‌ها، با کمک مردم توانسته‌ایم قدم‌های خوبی در مسیر توسعه ایران اسلامی برداریم.

وی اظهار کرد: بخش عمده برنامه‌های توسعه‌ای کشور در همین شرایط تحریم آغاز شده و به پیش می‌روند و این حرکت‌ها در استان‌ها کاملا نمایان است.

رییس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود، انتخاب مردم در انتخابات سال ۹۲ را راه اعتدال و میانه‌روی دانست و اظهار کرد: افراط و تفریط تنها باعث ضرر مردم شده است و حضرت امام(ره) نیز هیچ موقع خشونت را نمی‌پسندیدند.

وی با اشاره به این‌که «امام(ره) راه میانه و اعتدال را در نهضت اسلامی برگزیدند»، گفت: در انقلاب و دفاع مقدس، اعتدال را برگزیدیم و امروز هم باید اعتدال را برگزینیم و نمود این اعتدال در همه جا بویژه در توزیع امکانات و بودجه ها میان استان‌ها باید کاملا رعایت شود.

وی همچنین در ادامه با تاکید بر جایگاه زنان در کشور اظهار کرد: علم، ایثار، فداکاری و پاکدامنی و تقوا اساس است و مرد و زن بودن در دادن فرصت‌ها برای خدمت به کشور مطرح نیست و باید از توانمندی خانم ها برای مدیریت و توسعه کشور استفاده کنیم.

روحانی با اشاره به این‌که «باید به حریم‌ها احترام گذاشت»، گفت: هر جایی که حرمت حریم‌ها را رعایت نکردیم، ضرر کردیم.

وی با اشاره به فضیلت‌های ماه مبارک رمضان نیز اظهار کرد: روزه درماه مبارک رمضان نیز برای اعتدال است. روزه تمرین صبر ، ایستادگی و مقاومت است و ماه رمضان برای این است که صبر و تحمل را بالا ببریم.

وی با تاکید بر این‌که «همدلی و همزبانی با تحمل درست می‌شود»، گفت: همدلی و همزبانی با اعتدال، اخلاق و محبت به یکدیگر محقق می‌شود و باید حریم بزرگان ، اقوام و مذاهب ،مردم و محیط زیست محترم شمرده شود.

رییس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: دولت برآمده از اراده مردم است و در تحقق وعده هایش به مردم مصمم است.

وی گفت: مردم در انتخابات ۲۴ خرداد سال ۹۲ حماسه بزرگی را با حضور ۷۳ درصدی خودشان در پای صندوق آراء آفریدند. دشمن خیلی امید بسته بود که با توجه به فشارهایش به زندگی مردم ، آنان را از انقلاب و نظام ناامید و مایوس کند.

وی با اشاره به این‌که «تلاش دولت این بوده که با مشورت با صاحبنظران راه درست را برگزیند»، گفت: به مردم وعده داده بودم که تصمیمات خلق الساعه نگیرم و قول داده بودم در همه امور با صاحبنظران مشورت کنم، من به این عهدم پایبند بوده و هستم.

روحانی نقد و انتقاد از جانب مردم و صاحبنظران را نعمتی برای اصلاح امور دانست و افزود: البته نقد باید سازنده، منصفانه و با هدف تقویت امور و اصلاح و تقویت برنامه ها باشد. اساس نصیحت با تخریب مغایرت دارد.

وی با اشاره به این‌که «نبود شغل یک معضل در جامعه ما است»، گفت: برای اشتغال زایی باید استعدادها را جذب کنیم و اقتصاد ما هم باید اقتصاد دانش بنیان باشد و حرکت خوبی در این عرصه شروع شده است.

وی در ابتدای سخنان خود نیز استان خراسان شمالی را یکی از استان‌های مرزبان و مرزدار با سوابق فرهنگی ، علما ،اندیشمندان و استعدادهای فراوان طبیعی دانست و گفت: هدف دولت از سفرهای استانی نشان دادن استعدادهای استان و کمک به توسعه این استان‌ها در حد امکانات موجود است.

رییس‌جمهور تصریح کرد: توسعه استان، منطقه و کشور به دست مردم و نه به دست دولت است و دولت به عنوان خادم باید مسیر را هموار کند.

در ابتدای این مراسم نیز امام جمعه بجنورد، نمایندگان بانوان ، ایثارگران ، اهل تسنن و نخبگان استان دیدگاه های خود را تشریح و از سیاست های دولت تدبیر و امید حمایت کردند.



منبع: ایسنا


۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن