تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805877615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امسال رويکرد بانک ها در بخش سرمايه گذاري مثبت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ خرداد ۱۳۹۴ (۱۸:۴۹ب.ظ)
استاندار گيلان؛ امسال رويکرد بانک ها در بخش سرمايه گذاري مثبت است موج - رشت -استاندار گيلان رويکرد بانک ها را در سال جاري در بخش سرمايه گذاري مثبت ارزيابي کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، محمد علي نجفي عصر امروز در نخستين نشست کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد گفت: اين کارگروه براساس مصوبه هيئت وزيران به منظور بررسي، تبادل نظر و هماهنگي براي حل و فصل مشکلات و موانع موجود واحدهاي توليدي تشکيل شده است.
وي با اشاره به اينکه گيلان جزو اولين استان هايي است که اين کارگروه را سال گذشته تشکيل داده است، افزود: اين کارگروه براساس مصوبه هيئت وزيران به منظور بررسي، تبادل نظر و هماهنگي براي حل و فصل مشکلات و موانع موجود واحدهاي توليدي و سياستگذاري در مورد سرمايه گذاري ها و مسائل کلان توليد تشکيل شده است.
وي اظهار کرد: اکنون هيات دولت اين ابتکار خوبي را که از گيلان شروع شد، براي تمامي استان ها به صورت بخشنامه درآورده است و گيلان با توجه به تجربه خوبي كه در اين زمينه از سال گذشته دارد بايد پيشقدم و پيشرو باشد.
وي طرح مشکلات جاري شرکت ها و کارخانجات نيمه فعال استان را در جلسات اين کارگروه ضروري عنوان و تصريح کرد: با هماهنگي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان و معاونت اقتصادي استانداري شرکت هايي که در اين مدت مغفول مانده است بررسي کارشناسي صورت گيرد و در صورت برنامه ريزي و هدايت لازم اين ستاد قطعاً نتايج خوبي را در برخواهد داشت.
دکتر نجفي همچنين صنايع بزرگ استان را سرمايه هاي موجود عنوان و خاطر نشان کرد: هر مصوبه قانوني که براي حمايت از سرمايه گذاران داخل استان نياز است تصويب و در اجرا تسريع گردد و تلاش شود تا صنايع بزرگ استان آسيب نبينند.
نماينده عالي دولت در گيلان رويکرد بانک ها را در سال جاري در بخش سرمايه گذاري مثبت ارزيابي و خاطر نشان کرد: از دستگاه هايي که در اين بخش همکاري خوبي داشتند تقدير گردد و در صورتي که عدم همکاري مشاهده تحمل نخواهيم كرد.
وي با اشاره به پرداخت 600 ميليارد تومان تسهيلات به پنج شرکت توليدي استان در سال هاي گذشته گفت: واحدهاي مذکور عليرغم اينکه بدهي خود را پرداخت نکرده اند با نفوذ در برخي از دستگاه ها از باز پرداخت امتناع مي کنند.
استاندار عملکرد شرکت شهرکهاي صنعتي استان و شهر صنعتي رشت را بسيار کند دانست و افزود: انتظارم از شهر صنعتي بيش از اينهاست و بايد علاوه بر صرف وقت بيشتر در بخش سرمايه‌گذاري قوي تر عمل کنند.
نجفي با تبريك 24 خرداد سالروز انتخاب دکتر روحاني به عنوان رييس جمهور توسط مردم گفت: انتخاب دکتر روحاني از سوي ملت ايران با فاصله ي 13 ميليون رأي نسبت به ديگر نامزدهاي رياست جمهوري نشاندهنده اين است که مردم انديشه و تفکر دولت تدبير و اميد را دنبال مي کنند.
وي با اشاره به آغاز سومين سال آغاز به كار دولت تدبير و اميد افزود: پس از 2 سال بايد عملکردها را دنبال کرد تا بتوان پاسخي به حضور گسترده مردم در انتخابات 92 داد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن