تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802361407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چراغپور: حاج صفی دفاع چپ کلاسیک نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: چراغپور: حاج صفی دفاع چپ کلاسیک نیست
جلال چراغپور کارشناس فوتبال اعتقاد دارد جوانگرایی در تیم ملی باید در همین مقطع بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 آغاز شود.

جلال چراغپور در خصوص جوانگرایی در تیم ملی در آستانه اولین بازی مقدماتی جام جهانی 2018 گفت و گوی مفصلی با "ورزش سه" انجام داد:

کی روش به فکر جوان گرایی است
ما لزوم جوان کردن در تیم ملی را می دانیم و همه به این موضوع واقف هستند. در آخرین بازی های تیم ملی بازیکنان از لحاظ سنی میانگین بالایی داشتند و تیم سوم محسوب می شدند.ما برای جوان کردن تیم نیاز به برنامه 4 ساله داریم و اولین کار این بود که در پست هایی سن بازیکنان کمتر شود و نیاز به تغییر سن داریم.قبلا همه گفته بودند تیم ملی باید جوان شود و یکی از برنامه های کی روش جوانگرایی است و غیرقابل اجتناب است.البته هنوز هم سن تیم ملی بالاست و به مرور باید کمتر شود.

دروازه بان نباید جوان شود
در بعضی از پست ها نیاز نیست سن بازیکنان کمتر شود و یا به این زودی تغییر نسل داده شود.مثلا در پست دروازه بان نیاز نیست سن را کم کنیم و معدل سنی را باید به غیر از دروازه بان حساب کرد. بوفون در ایتالیا خیلی خوب کار کرد و در واقع سن دروازه بان بیشتر باشد پختگی اش هم بیشتر است و می تواند به تیم کمک کند.

باید برای نکونام جایگزین پیدا کنیم
یکی، دو پست دیگر هم هست که نیاز نیست به زودی جوان شود که هاقبک های طراح را نمی توان زود جوان کرد . اینستا موهایش سفید شده اما هنوز بازی می کند. در پست هافبک مرکزی جواد نکونام از تیم ملی کنار رفته و ما در پست او نیاز به بازیکن داریم. آندو هم به لحاظ سنی نمی تواند 4 سال آینده کمکی کند و باید به فکر آینده بود. حتی قاسم حدادی فر هم از لحاظ سنی نمی تواند در جام جهانی بعدی بازی کند.در پست طراح پشت حمله و مسعود شجاعی هم باید تغییر ایجاد شود و این کار باید آرام آرام انجام شود.تیم ملی باید آرام آرام بازیکنان جوان را بشناسد تا قبل از اینکه ساختار تیم ملی به طور کامل بهم بخورد و باید این ساختار در خدمت یافتن و تعبیه بازیکنان جوان باشد چون اگر ساختار بهم بریزد حداقل ها را هم نداریم.

نباید ساختار بهم بخورد
این روند را کی روش از بازی با ازبکستان پیش گرفته و می توانیم در جریان این بازی های دوستانه و مقدماتی از بازیکنان جوان استفاده کنیم تا ساختار ملی بهم نخورد. این بازیکنان در لابه لای بازی های مقدماتی با جان و دل کار می کنند و این جوانان خودشان را پیدا می کنند.

باید به فکر میانه تیم ملی باشیم
در پست هافبک میانی از بین بعضی تیم های لیگ برتری نمی توانیم بازیکن برای 4 سال آینده انتخاب کنیم. محمد نوری از لحاظ سنی به جام جهانی نمی رسد و استقلال هم که میانه ندارد چون کرار خارجی است.محرم نویدکیا هم به دلیل سن و سال نمی تواند 4 سال آینده در تیم ملی باشد. اما بازیکنانی میانی فولاد مثل سروش سعیدی می توانند در خدمت تیم ملی باشند تا دچار بحران سن بالا در تیم ملی نشویم.

نباید دچار بحران سن بالا شویم
اگر دچار بحران سن بالا شویم که در لیگ ما هم این مساله وجود دارد دو اتفاق می افتد. اول اینکه عدم تولید متوازن رخ می دهد و دوم اینکه تعداد شاغلین خارجی در لیگ بالا می رود.

حاج صفی دفاع چپ کلاسیک نیست
ما در پست دفاع وسط و سید جلال حسینی و دفاع چپ نیاز به نو شدن داریم . حاج صفی دفاع چپ کلاسیک نیست و برای هافبک نفوذی بهتر است. زمانی هم که پولادی بود، کی روش از او در پست دفاع چپ استفاده نمی کرد.

باید در این مرحله تیم را جوان کرد
ما باید در این بازی های دور مقدماتی این کار را شروع کنیم و وقتی به مرحله نهایی برای صعود رسیدیم وقت این کار نیست.باید این تیم را جوان کرد و اگر در این مرحله این کار را نکنیم اوضاع خطرناک می شود.


17:17 1394/03/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن