تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818966733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاج محمدی: مذاکراتم را از امروز آغاز می کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حاج محمدی: مذاکراتم را از امروز آغاز می کنم
مدافع نفت‌تهران می‌ گوید از آنجایی که این باشگاه هیچ تماسی با بازیکنان خودش نگرفته است، این بازیکن مجبور است از امروز مذاکراتش با تیم هایی که برای فصل بعد پیشنهاد داده اند را شروع کند.

به گزارش "ورزش سه"، امین حاج محمدی با اشاره به اینکه هیچ خبری از باشگاه نفت ندارد گفت: باشگاه نفت هنوز هیچ صحبتی با ما نکرده. 10، 12 بازیکن با این تیم قرارداد دارند اما از آنجایی که هیچ چیزی معلوم نیست ما مجبوریم با تیم های دیگر مذاکراتمان را شروع کنیم. این در حالی است که هنوز 40 درصد از پول هایمان را نگرفته ایم، تا الان هم صحبتی راجع به بحث مالی نکرده ایم. لابد باشگاه نفت دوست ندارد که ما کنارشان باشیم چون هنوز که برای تمدید قرارداد تماس نگرفته اند.

او نظرش را در مورد احتمال جدایی منصوریان اینگونه بیان کرد: هیچ چیزی در مورد ماندن یا رفتن آقای منصوریان معلوم نیست، انشاالله اتفاقات خوبی بیافتد که به نفع نفت باشد. او یک مربی فوق العاده خوب است، حیف است که از این تیم جدا شود.

مدافع نفت در مورد اینکه بهتر است هر چه زودتر باشگاه تکلیف را روشن کند تا مربی این تیم نیز بداند قرار است چه برنامه ای را اجرا کند، در این باره ادامه داد: اگر مدیرعامل بخواهد بازیکن بگیرد درست نیست. مربی باید بازیکنان مدنظرش را طی لیستی به باشگاه بدهد. مدیرعامل دراین بین تنها کاری که می‌ تواند انجام بدهد این است که با بازیکنان تمدید قرارداد کند. من فقط مشکلم این است که می‌ گویم باشگاه باید با بازیکنان قدیمی اش تماس بگیرد. دو، سه هفته ای می‌ شود که لیگ تمام شده اما مدیرعامل هنوز یک تماس نگرفته و صحبت خشک و خالی نیز با ما انجام نداده. من هم مجبورم از امروز مذاکراتم را با تیم های دیگر شروع کنم.

وقتی از حاج محمدی سوال شد ملاکش برای انتخاب تیم فصل آینده اش چیست پاسخ داد: اولین چیزی که برای انتخاب مدنظر من است این است که مربی تیمی من را بخواهد نه مدیرعامل آن تیم و ملاک بعدی ام این است که آن تیم شخصیت داشته و تیم بالای جدولی باشد و اینکه صددرصد در آسیا بازی کند. از آنجایی که 2 سال است در نفت‌تهران در جایگاه بالای جدول قرار داریم بد عادت شده ایم و دوست داریم به تیمی برویم که برای قهرمانی بسته شده و بتوانیم ناکامی در این دو سال را جبران کنیم. به شخصه دوست دارم با تیم جدیدم قهرمانی کسب کنم زیرا فکر می‌ کنم شیرین ترین کار ممکن است.


15:46 1394/03/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن