تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818969230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرار نیست سوریان و نوروزی همیشه کشتی بگیرند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: قرار نیست سوریان و نوروزی همیشه کشتی بگیرند
قهرمان رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در وزن 66 کیلوگرم با بیان اینکه انتظار بروز چنین رفتاری را از امید نوروزی به عنوان یک قهرمان المپیک نداشته است گفت: او چون می‌دانست از پس من بر نمی آید از ادامه مسابقه انصراف داد.
کد خبر: ۵۰۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴ - 14 June 2015


مهدی زیدوند در گفتگو با ایسنا، درباره قهرمانی‌اش در رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار کرد:خدا را شکر می‌کنم که مزد زحماتم را گرفتم و توانستم به عنوان قهرمانی این رقابت ها برسم. تنها هدف من کسب عنوان قهرمانی و رسیدن به دوبنده تیم ملی بود و همانطور که پیش از این رقابت ها اعلام کرده بودم به فکر شکست مقابل هیچ کدام از رقبایم نبودم.


دارنده مدال نقره آسیا درباره علت اعتراض‌های شدید امید نوروزی به داور مسابقه که در نهایت به انصراف او از ادامه کشتی و جنجال در سالن منجر شد، گفت: امید نوروزی به عنوان یک قهرمان المپیکی کشتی فرنگی ایران برای همه ما بسیار قابل احترام است اما واقعا از او توقع نداشتم دست به چنین کارهایی بزند. بسیاری از مربیان و کارشناسان که من را می‌شناسند پیروزی من را مقابل نوروزی حتمی می‌دانستند و من نیز تنها برای کسب پیروزی مقابل او به روی تشک رفتم. البته او زمانی از ادامه کار انصراف داد که تنها 20 ثانیه به پایان کشتی مانده بود و او می‌دانست که شکستش قطعی است به همین علت حاضر نشد به کشتی ادامه دهد.




صحنه ای که نوروزی معتقد بود اجرای فن او امتیاز دارد
وی درباره اهداف خود در تیم ملی نیز گفت: بی‌صبرانه منتظر آغاز اردوهای تیم ملی هستم تا با کمک مربیان تیم ملی و کادر فنی با برطرف کردن نقاط ضعفم، خودم را برای حضور در مسابقات جهانی آماده کنم. کادر فنی هم در هر میدانی که صلاح بداند روی تشک می‌روم چرا که تمام هدف و تمرکزم ابتدا کسب سهمیه المپیک و سپس یک مدال خوشرنگ در مسابقات جهانی آمریکا است. باید مدت‌ها پیش به این عناوین دست می‌یافتم اما کمی بدشانسی باعث شد این کار چند سالی به تعویق بیفتد.


زیدوند تصریح کرد: چرا قهرمانانی مثل سوریان و نوروزی فکر می‌کنند نباید به افراد دیگر میدان داده شود تا آنها هم بتوانند عرض اندام کنند. مگر آن‌ها تا چند سال می‌توانند کشتی بگیرند؟ باید همه در یک میدان عادلانه با دیگر رقبا مبارزه کنند تا همانطور که نظر فدراسیون کشتی و رسول خادم نیز هست، افراد شایسته به تیم ملی راه یابند. قرار نیست آن ها تا همیشه بتوانند کشتی بگیرند و به افراد دیگر اصلا اجازه داده نشود خودشان را نشان دهند. سال های گذشته متاسفانه هیچ انتخابی وجود نداشت و اصلا به ما اجازه عرض اندام نمی‌دادند که خوشبختانه الان اینگونه نیست












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن