تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819801482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرونده حادثه مهاباد بسته شد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پرونده حادثه مهاباد بسته شد




معاون امنيتي و انتظامي وزارت کشور از بسته شدن پرونده مهاباد در وزارت کشور خبر داد و گفت: اينکه آن فرد عامل مامور دستگاه اطلاعاتي باشد واقعيت نداشت و ما به اين قطعيت رسيديم که هيچ مامور دولتي و يا اطلاعاتي در اين اتفاق دخيل نبوده است.





خبرگزاری تسنیم: حسين ذوالفقاري معاون امنيتي انتظامي وزارت کشور از بسته شدن پرونده حادثه مهاباد در وزارت کشور خبر داد و گفت: پرونده مهاباد مورد بررسي دقيق کارشناسان ما قرار گرفت و به جمع‌بندي لازم در اين زمينه رسيديم و مشخص شد که بيشترين علت وقوع تجمع در مقابل هتل تاراي اين شهر تحريک مردم از طريق شبکه‌هاي اجتماعي بوده است.


وي افزود: پرونده اين حادثه در وزارت کشور با شناسايي و بررسي دقيق حادثه بسته شد، حقيقتا حادثه مهاباد يک جريان ساختگي بود که اخبار خلاف واقعي در فضاي مجازي ايجاد شد و خيلي از افرادي که در مقابل هتل تجمع کرده بودند با استناد به مسئله حيثيتي و ناموسي در آنجا جمع شده بودند.

معاون امنيتي با بيان اين مطلب که اساسا مشکلي متوجه آن خانمي که خود را از طبقات بالاي هتل به سمت پايين پرتاب کرد، نشده بود، اظهار داشت: اينکه آن فرد عامل مامور دستگاه اطلاعاتي باشد واقعيت نداشت و ما به اين قطعيت رسيديم که هيچ مامور دولتي و يا اطلاعاتي در اين اتفاق دخيل نبوده است.

ذوالفقاري ادامه داد: آن فرد عامل هم‌اکنون در زندان است و رسانه‌ها مي‌توانند براي مصاحبه نيز سراغ او بروند تا اساسا عدم وابستگي آن فرد به دستگاه‌هاي دولتي براي عده‌اي که هنوز هم دنبال چيز ديگري هستند ثابت شود.

ذوالفقاري خاطرنشان کرد: يک عده با اغراض سياسي مي‌خواستند وارد اين موج شود تا مسئله را به شکلي ديگري مطرح کنند که با درايت مسئولان و معتدمين محلي اين قائله ختم به خير شد.






تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن