تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820797139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس جهاد دانشگاهی کشور: طرح پزشکی مبتنی بر فرد در ایران اجرا می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس جهاد دانشگاهی کشور:
طرح پزشکی مبتنی بر فرد در ایران اجرا می‌شود
رئیس جهاد دانشگاهی کشور گفت: طرح پزشکی مبتنی بر فرد برای نخستین بار در ایران در سمنان اجرایی می‌شود.



به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حمیدرضا طیبی دقایقی پیش در سومین جلسه شورای اداری استان سمنان که همزمان با 24 خردادماه، سالروز پیروزی دکتر روحانی در انتخابات با حضور معاون حقوقی رییس جمهوری در سالن هلال احمر سمنان برگزار شد، اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی کشور ایران به عمد از رشد و پیشرفت دور نگه داشته می شد اما به یاری انقلاب اسلامی، توسعه و رشد علم و فناوری در دستور کار قرار گرفت.
وی تصریح کرد: هدف اصلی تشکیل جهاد دانشگاهی، این بود که نشان دهیم توان توسعه فرهنگی و علمی وجود دارد و در حوزه های فناوری های پیشرفته در این نهاد انقلابی فعالیت های خوبی صورت گرفت.
وی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی ثابت کرد تولید می تواند مبتنی بر علم و فناوری باشد و به سرعت رشد یابد و امروز باید توان کشور در زمینه توسعه علم و فناوری شکوفا شود.
رئیس جهاد دانشگاهی کشور گفت: برنامه پنجم واحدهای جهاد دانشگاهی استانی براساس نیازها و ظرفیت های استانی تدوین شده است.
طیبی از اجرای طرح پزشکی مبتنی بر فرد برای نخستین بار در ایران در سمنان خبر داد و گفت: سمنان آزمونه این طرح خواهد بود و امری بین‌المللی است.
وی گفت: یکی از ابزارهای رشد و فناوری این است که تحریم ها به طور کلی برداشته شود و پیشرفت در تحریم حاصل نمی شود و باید در این زمینه برنانه هوشمندانه داشت و ضرورت ها را مورد توجه قرار داد.
طیبی افزود: انتقال فناوری به داخل کشور باید در دستور کار قرار گیرد و بتوانیم دانش و فناوری را در داخل بومی کنیم و بدانیم که تولید فناوری در داخل کشور امری بسیار زمان بر است.
طیبی بیان داشت: جهاد دانشگاهی می کوشد در حوزه فناوری و به ویژه سلول های بنیادین و پزشکی به تازه های بومی دست یابد و همه باید کمک کنند تا شاهد این رشد و شکوفایی باشیم.
وی ادامه داد: باید در حوزه در اختیار گرفتن دانش و فناوری موردنیاز تلاش بیشتری شود و اگر میخواهیم انتقال آب از دریای خزر را به کویر مرکزی ایران داشته باشیم، باید بکوشیم فناوری و دانش آن را در دست گیریم و این امر با رفع تحریم ها حاصل می شود.
طیبی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه دانشگاه و توسعه علمی و فناوری در کشور تلاش های خوبی صورت گرفته است، اظهار داشت: همه امروز باید به جهاد دانشگاهی کمک کنند تا به رشد علمی خود ادامه دهد.
انتهای پیام/2249/ک

94/03/24 - 11:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن