تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820057340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز سخنرانی رئیس جمهور در بجنورد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: آغاز سخنرانی رئیس جمهور در بجنورد


حجت الاسلام والمسلمین روحانی در نخستین برنامه سفر استانی دولت یازدهم به خراسان شمالی در ورزشگاه تختی بجنورد برای مردم سخنرانی کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حجت الاسلام والمسلمین روحانی امروز یکشنبه در نوزدهمین سفر استانی دولت یازدهم وارد بجنورد مرکز استان خراسان شمالی شد. رئیس جمهور در جمع مردم استقبال کننده در ورزشگاه تحتی بجنورد، ضمن ابراز خوشحالی از همزمانی این سفر با 24 خردادماه تصریح کرد: این سرود محلی که در آغاز مراسم اجرا شد، نشان می دهد که 24 خرداد روز سرافرازی و خوشحالی مردم ایران است. روحانی افزود: هر سه استان شمالی و رضوی و جنوبی افتخار دارند که زیر قبه و عنایت امام هشتم قرار دارند و علاوه بر آنها همه ملت ایران افتخار دارد که امام هشتم فخر همه ایرانیان و شیعیان جهان است. رئیس جمهور با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: ماه رمضان ماه زدودن دل ها از انواع کینه ها و ماهی است که ملت ما از هر ماه دیگر در تقرب به خداوند و قران و معنویت بالاتر است. این ماه برای همه ما مبارک باد. ماه رمضان ماه اتصال و دوستی است.


روحانی با تاکید بر اینکه اختلافها باید کنار گذاشته شود، افزود: امروز دو سال از تشکیل این دولت و از روز آرا مردم به اعتدال و میانه روی می گذرد. دولتی که چشم اندازش امید است و برنامه اش تدبیر است روشش اعتدال خواهد بود. شما دو سال پیش حماسه ای در این روز آفریدید و با 73 درصد مشارکت ثابت کردید که این ملت عاشق نظام و جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی است. و انتخاب خود را با صندوق آرا به جهانیان نشان می دهد.
24 خرداد دو سال پیش ملت ما مسیری را نشان داد که در آن همه اقوام متحد باشند و شیعه و سنی، کرد و ترکن و عرب و لر و همه و همه زیر پرچم اسلام و ایران دست به دست هم خواهیم داد برای توسعه ایران زمینمان.
ما در 24 خرداد دو سال پیش به همه اعلام کردیم که در این سرزمین ما به فرهنگ یکدیگر و افکار و سلیقه های یکدیگر احترام می گذاریم. آستانه تحمل را بالا و بالاتر می بریم. این جناح یا آن جناح، این حزب یا آن حزب، این لهجه و گویش یا آن لهجه و گویش، همه ما دنبال هدف واحدیم و آن پیشرفت همه جانبه ایران عزیز است. ما می خواهیم در این کشور بر رقبایمان، همسایگان و دیگر کشورهای درحال توسعه پیشی بجوییم.



رئیس جمهور اضافه کرد: روزی که این دولت کار خود را آغاز کرد از رشد خبری نبود. آمار نشان می داد که رشد در منفی 7 درصد بود و این یعنی رکورد عمیق و حتی در سال 92 باز هم رشد منفی بود. شما می دانید در شرایط رکود روز به روز تولید کاسته می شود و دست نیاز ما به بیگانه دراز می شود. اگر تولید کاسته شود حتی برای نان شب هم نیازمندیم تا گندم را از خارج وارد کنیم.

وی با اشاره به واردات گندم در سال های گذشته، گفت: ما امسال کمتر از سال های قبل گندم وارد کرده ایم و روی پای خود ایستاده ایم. ما در این مدت 8 میلیارد دلار مواد غذایی کمتر وارد کردیم و این به آن معناست که ما درمسیر تولید حرکت کرده ایم. رئیس جمهور بیکاری را بزرگترین مشکل کشور دانست و افزود: یا این همه جوان تحصیلکرده و لایق ما باید حرکتی از نو آغاز کنیم. وی افزود: ای ملت قهرمان ایران، مردم خراسان شمالی، ای بجنورد قهرمان ما می توانیم کشور را در مسیر حرکت و توسعه قرار دهیم. دیگران آمده اند و بر پای ملت ما زنجیر نابجای تحریم انداخته اند و ما نخواهیم گذاشت این زنجیر ادامه پیدا کند. همه مردم بدانند هر مشکلی که برای این ملت هست ما دست به دست هم خواهیم داد، از 24 خرداد 92 به جلو و با اتحاد و با یگانگی و وحدت و انسجام ملی و با هدایت مقام معظم رهبری و اتکال به خداوند و توجهات به امام هشتم مشکلات را حل می کنیم.  


یک شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 438]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن